Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:590488
 
Evaluation:
Published: 19.07.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    5
1.  Reklāma kā līdzeklis patērētāju uzvedības ietekmēšanā    6
1.1.  Reklāma, tās mērķi, uzdevumi    6
1.2.  Reklāmas ietekmes psiholoģija un ar to saistītās problēmas    7
2.  Patērētāju uzvedība, attieksme    9
2.1.  Patērētāju uzvedība, motīvi    9
2.2.  Patērētāju attieksme    12
3.  Reklāmas ietekmes analīze    13
  Secinājumi    20
  Izmantotā literatūra    21
  Pielikums Patērētāju aptaujas anketa    22
Extract

SECINĀJUMI
1. Izmantojot reklāmu, uzņēmums veido savu tēlu, informē patērētāju un pārliecina viņu par attiecīgās preces unikalitāti, labumu un nepieciešamību.
2. Pretrunā ar valdošo uzskatu, lielākajai sabiedrības daļai nav negatīva, bet gan neitrāla attieksme pret reklāmu. Mūsuprāt, tas ir tādēļ, ka Latvijas reklāmas dažkārt ir tik intensīvas, ka patērētājam zūd interese par produktu, tam vairs nepievērš uzmanību un paliek vienaldzīgi pret preci, tādēļ reklāmas mērķis netiek sasniegts.
3. Izvēloties preces vai pakalpojumus, patērētājs konkrēto zīmolu asociē ar savām vērtībām un normām, tādēļ lielai daļai respondentu ētika un likumdošanas ievērošana ir ļoti svarīga. Cilvēki nevēlas iegādāties preci vai pakalpojumu, kurš nav saskaņā ar viņu morāles principiem, un to lietot, jo tad patērētājs jūtas tā, it kā atbalstītu kaut ko nepareizu, sliktu.
4. Lielākā daļa cilvēku ikdienā pievērš uzmanību reklāmai un vispopulārākie plašsaziņas līdzekļi, kur cilvēki visbiežāk pamana reklāmu ir internets, televīzija un radio. Reklāmai presē ir vismazākā popularitāte, pēc autoru domām tas ir tāpēc, ka tā nespēj pievērst patērētāja uzmanību, tā nav tik izteiksmīga, lai motivētu viņu darbībai.
5. Patērētājus neietekmē reklāmas, preces izcelsmes valsts, taču, ja tiek reklamēts kāds pasaulē pazīstams zīmols, respondenti atzīst, ka tas ietekmē viņu izvēli.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register