Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:506185
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Reklāmas vēsture    5
3.  Vizuālā reklāma    6
3.1.  Reklāmas uzdevums    6
3.2.  Reklāmas veidi    7
4.  Reklāmas veidošana    8
4.1.  Mērķa auditorijas noteikšana    8
4.2.  Vēlamās atbildes reakcijas noteikšana    9
4.3.  Ziņojuma sastādīšana    10
4.4.  Ziņojuma pamanīšana    10
4.5.  Ziņojuma struktūra un forma    12
4.6.  Atgriezeniskās saites ievākšana    13
5.  Praktiskā pētījuma rezultātu analīze    14
5.1.  Anketēšanas rezultāti    15
6.  Secinājumi    18
7.  Priekšlikumi    19
8.  Nobeigums    20
9.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
10.  PIELIKUMS    22
Extract

Reklāma ir informācijas sniegšanas veids, tomēr reklāma nav tas pats, kas komunikācija. Var sūtīt ziņu, bet tā tikai tad kļūs par komunikāciju, kad kāds to pamanīs un uztvers. Reklāmu var apskatīt kā komunikācijas formu, kura mēģina pārveidot preču un pakalpojumu labās īpašības (pazīmes) un idejas patērētāju vajadzību un pieprasījuma valodā. Kas tad īsti ir reklāma un kāda reklāma ir laba reklāma? Pēc grāmatas „Mārketings” autoru domām labas reklāmas svarīgākās īpašības ļoti spilgti ir formulējis viens no izcilākajiem reklāmas teorētiķiem un praktiķiem Deivids Ogilvijs: „Tātad Jūs apgalvojat, ka redzējāt ģeniālu reklāmu? Es to neesmu redzējis, taču apgalvoju, ka tā ir slikta reklāma. Ja tā būtu bijusi ģeniāla, jūs runātu nevis par šo reklāmu, bet gan par šo preci. ”[1.,232.lpp.]
Reklāmas mērķis ir likt indivīdam domāt, iekārot un jūsmot par preci vai pakalpojumu, kas tiek reklamēts. Reklāmai ir vairāki formulējumi, ar kuriem var sastapties skaidrojošās vārdnīcās un internetā, taču šī definīcija, kas atrodama Pavloviča un Praudes grāmatā „Mārketings”, pēc autora domām, ir vistuvākā tās patiesai nozīmei.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register