Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:845300
 
Evaluation:
Published: 08.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Teorētiskās ziņas par reklāmu   
1.1.  Īsa reklāmas vēsture   
1.2.  Reklāma, tās funkcijas un nozīme   
1.3.  Latvijas likumdošana, kas ierobežo reklāmu   
2.  Darba gaitā savākto materiālu analīze   
2.1.  Saskarsmes biežums ar reklāmu   
2.2.  Personīgā attieksme pret reklāmu   
2.3.  Ietekmīgākais reklāmas veids   
2.4.  Reklāmas ietekme uz cenām   
  Secinājumi   
  Izmantotās literatūras saraksts   
Extract

Reklāma ir informācijas apmaiņa masu mēdijos, ko parasti apmaksā ražotāji vai izplatītāji. Tā informē par noteiktām precēm, pakalpojumiem vai idejām. Reklāma ir paredzēta noteiktām cilvēku grupām, tādēļ tā ir nepersoniska. Uzņēmums parasti finansē reklāmu, lai pārliecinātu cilvēkus par savu preču kvalitāti un nepieciešamību patērētājam. Lielākā daļa reklāmas tiek izmantota kā pārliecinošs līdzeklis, lai pievērstu uzmanību noteiktām precēm, pakalpojumiem un idejām. Taču dažām reklāmām, kā, piemēram, valdības paziņojumiem, ir tikai informējošs raksturs.
Reklāmas tirgus Latvijā pieaug ik gadus, un ir paredzams ka šāda dinamika saglabāsies vēl pāris gadus. Taču jau tagad masu mēdiji ir pārblīvēti ar reklāmu. Reklāma tiek pelta un slavēta. Reklāmu kritiķi nereti apvaino uzņēmējus par to, ka tie, ieguldot milzīgus finansu līdzekļus reklāmā, piespiež patērētājus iegādāties tiem nevajadzīgas preces – tādejādi uzņēmēji rada lielu pieprasījumu precei, kas agrāk nav bijusi pat ievērības cienīga. Savukārt reklāmas aizstāvji izvirza vairākus argumentus reklāmai par labu. Ekonomikā tā veicina preču un pakalpojumu attīstību, jaunu preču ieviešanu, veicina konkurenci. Bez tam reklāma finansiāli atbalsta masu mēdijus, veicina preses brīvību un dod iespēju sabiedrībā izplatīt informāciju par precēm un pakalpojumiem, kā arī par veselības un sociālajiem jautājumiem. Jautājums par to, kāda ir reklāmas ietekme uz patērētājiem un pieprasījumu, ir ļoti sarežģīts. Pasaules attīstītajās valstīs gan ekonomisti, gan reklāmas jomā strādājošie profesionāļi pēta šo problēmu, taču Latvijā šim jautājumam pagaidām tiek piešķirta ļoti maza uzmanība, un lielākā daļa reklāmas tiek veidota, balstoties uz tīri intuitīviem pieņēmumiem par reklāmas iespējamo efektivitāti. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register