Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:902637
 
Evaluation:
Published: 29.11.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

6. Mēdiju plānošana. Šajā posmā tiek izstrādāts mēdiju izmantošanas grafiks. Tiek noteikts, kurš mēdijs, kad tiks izmantots, lai sasniegtu mērķa auditoriju;
7. Reklāmas kampaņas izpilde. Šajā posmā tiek palaista reklāmas kampaņa. Reklāmas kampaņas darbības laikā notiek reklāmas kampaņas monitorings un kontrolēta reklāmas kampaņas izpilde. Tiek ievākti dati par reklāmas kampaņas atdevi.
Hesburger produkcijas reklamēšanas nolūkos tiks izmantota vides reklāma - plakāta izvietošana ceļa malās, žurnālā un reklāmas lapiņu ievietošana iedzīvotāju pastkastēs.

Vides reklāma tiek izvēlēta, jo tā ir viena no lielakajām informācijas nesējām mūsu ikdienā. Vienkārša un estētiska ceļa norāde informē, kas atrodams attiecīgajā virzienā, noformēti skatlogi klientus informē par darba laiku, planšetes un XXL stendi aicina iepazīt uzņēmumu vai tā sniegtos pakalpojumus, plāksne pie ieejas rada pozitīvu iespaidu.
Tā kā ātrās ēdināšas restorāna Hesburger piedāvātā produkcija lielākoties nopērkama ceļa malās, vides reklāma sasniegs plašu patērētāju skaitu. Mūsdienās cilvēku ikdiena ir aktīva un novērojama izteikta migrācija starp pilsētām. Vides reklāma savus potenciālos un esošos patērētājus sasniegs tiem esot ceļā. Tā kā vides reklāmas veidošanā tiks izmantoti verbālie un vizuālie elementi, monotonajā ceļā reklāma pievērsīs patērētāju uzmanību, raisot interesi iegādāties reklamēto produkciju.
Potenciālie un esošie klienti informāciju par ātrās ēdinšanas restorānu Hesburger saņems neatkarīgi no gribas, nodarbošanās un citiem rādītājiem. Saņemšanu ietekmēs iedzīvotāju dzīves vieta - reklāmas lapiņas tiks ievietotas lielākajās pilsētās dzīvojošo pastkastēs (Rīgā, Jelgavā, Liepājā, Ventspils, Daugavpils, Jēkabpils, Salaspils). Rezultātā informēti tiks arī tie potenciālie klienti, kuru ikdienā nav izteiktas migrācijas.
Mazākos apjomos tiek izmantota reklāmas izvietošana žurnālos. Laikrakstu priekšrocības ir elastīgums, operativitāte, laba ietekme uz lokāliem tirgiem, augsta uzticēšanās un daudz lietotāju. Ātrās ēdināšanas restorāna Hesburger reklāma tiks ievietota laikrakstos Privātā Dzīve un Klubs. Minētie laikraksti ierindojas pirmajās divās vietās TOP 5 lasītāko žurnālu vidū 2016. gadā.

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register