Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Reklāmas kampaņa veikalam "Tommy Hilfiger"-
Reklāmas kampaņa veikalam "Tommy Hilfiger"
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Uzņēmums „Denim Dream” | 2 |
1.1. | Tommy Hilfiger | 2 |
2. | Potenciālie klienti | 3 |
2.1. | Potenciālo klientu stereotipi | 4 |
3. | Negatīvo stereotipu koriģēšana | 5 |
4. | Stereotips kā pretruna | 6 |
5. | Īpašību pretrunu risināšana | 7 |
6. | Idealitāte | 8 |
7. | Īpašību pretrunu risinājums ar „mūžīgo tēmu” | 9 |
8. | Biogrāfija | 10 |
9. | Reklāmas vēršanās projektēšana | 11 |
10. | Uzņēmuma attīstības posms pēc S-veida līknes | 13 |
11. | Pozicionēšana | 14 |
12. | Kampaņu tipveida kompozīcija | 15 |
13. | Efektīvo reklāmas un PR kampaņas projektēšana | 16 |
14. | Kampaņas veidošana | 17 |
15. | Gatavais scenārijs (kopsavilkums) | 22 |
Savācot visu flaijeru sēriju, cilvēki atnāks uz „Tommy Hilfiger” veikalu, kur jau sekos nākamā aktivitāte, kas lauzīs cilvēku stereotipus par to, ka Ķīnā ražotās preces nav kvalitatīvas.
Veikala iekšienē mēs izvietosim uz speciāla divus stikla kupolus, vienā no tiem būs Ķīnā ražotās „Tommy Hilfiger” bikses, kurš ir nēsāts kādus gadus 3, bet kuram funkcijas ir saglabājušās un ārēji tas nav deformētas, vien tik daudz, cik tas izskatās nonēsāts. Savukārt otrā kastē mēs ieliksim citas bikses, kuras ražotas kaut kur Eiropā, nēsāts aptuveni tikpat vai pat mazāku laiku un kuras ir ne tikai izdilušas, saplīsušas un nonēsātas, bet arī vairāk nepilda tās funkcijas. Tādā veidā, mēs gan vienkārši piesaistīsim cilvēku uzmanību, gan arī uzreiz varēsim atspēkot klientu teikto par to, ka Ķīnā ražotās preces ir draņķīgas.
Problēma, kas šajā gadījumā rodas, ka cilvēki padomās, ka veikals vienkārši krāpjas un bikses nav nēsāts pat gadu, jo cilvēki paši nav redzējuši šo apava nēsāšanas procesu. Un lai to visu koriģētu tiks ieviesta nākamā aktivitāte – bikses nēsāšanas eksperiments.
Lai to varētu izdarīt, „Tommy Hilfiger” pasludinās eksperimentu, kura galvenie dalībnieki būs paši žurnālisti. Eksperimenta būtība būs šāda – tiek piešķirtas „Tommy Hilfiger” bikses 3 žurnālistiem (par brīvu) ar norunu, ka viņi veido savas dienasgrāmatas (blogus) un rakstus, kur viņi apraksta, kur ar šīs bikses viņi ir bijuši, ko darījuši, kā tie valkājas utt. Šīs dienasgrāmatas un raksti tiks publicēti un būs pieejami visai sabiedrībai, gan dažādos žurnālos, gan arī uzņēmuma mājas lapā, kur katrs varēs izteikt savas domas, komentārus. Eksperimenta teorētiskais laiks būs pusgads, taču praktiski žurnālistiem jau pēc dažām nedēļām apniks visu rakstīt un tie beigās izveidos atzinuma rakstu, kurā tiks pateikts, ka – neskatoties uz to, ka „Tommy Hilfiger” preces (šajā gadījumā – bikses) tiek ražotas Ķīnā, kvalitātes ziņā tie ir izcili. Un pat, ja kāds no žurnālistiem apgalvos pretējo, tas nāks tieši par labu, pierādot sabiedrībai to, ka valkāšanas process ir bijis īsts.
Ar šo eksperimentu mēs varēsim pierādīt, ka „Tommy Hilfiger” apavi ir ļoti kvalitatīvi un nav jāskatās uz to, kur bikses tiek ražotas.
…
Satura rādītājs 1. Uzņēmums „Denim Dream” 2 1.1. Tommy Hilfiger 2 2. Potenciālie klienti 3 2.1. Potenciālo klientu stereotipi 4 3. Negatīvo stereotipu koriģēšana 5 4. Stereotips kā pretruna 6 5. Īpašību pretrunu risināšana 7 6. Idealitāte 8 7. Īpašību pretrunu risinājums ar „mūžīgo tēmu” 9 8. Biogrāfija 10 9. Reklāmas vēršanās projektēšana 11 10. Uzņēmuma attīstības posms pēc S-veida līknes 13 11. Pozicionēšana 14 12. Kampaņu tipveida kompozīcija 15 13. Efektīvo reklāmas un PR kampaņas projektēšana 16 14. Kampaņas veidošana 17 15. Gatavais scenārijs (kopsavilkums) 22
- Reklāmas kampaņa
- Reklāmas kampaņa veikalam "Tommy Hilfiger"
- Vairumtirdzniecības - loģistikas uzņēmuma "QualFast" piegādes pakalpojuma reklāmas kampaņa
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas kampaņa
Research Papers for university13
-
Vairumtirdzniecības - loģistikas uzņēmuma "QualFast" piegādes pakalpojuma reklāmas kampaņa
Research Papers for university7
-
Reklāmas kampaņas veidošana uzņēmumā
Research Papers for university14
Evaluated! -
Priekšapmaksas sarunu kartes "Zelta zivtiņa" reklāmas kampaņa
Research Papers for university9
-
TELE2 priekšapmaksas kartes "Zelta Zivtiņa" reklāmas kampaņa
Research Papers for university7