Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:945515
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmums „Denim Dream”    2
1.1.  Tommy Hilfiger    2
2.  Potenciālie klienti    3
2.1.  Potenciālo klientu stereotipi    4
3.  Negatīvo stereotipu koriģēšana    5
4.  Stereotips kā pretruna    6
5.  Īpašību pretrunu risināšana    7
6.  Idealitāte    8
7.  Īpašību pretrunu risinājums ar „mūžīgo tēmu”    9
8.  Biogrāfija    10
9.  Reklāmas vēršanās projektēšana    11
10.  Uzņēmuma attīstības posms pēc S-veida līknes    13
11.  Pozicionēšana    14
12.  Kampaņu tipveida kompozīcija    15
13.  Efektīvo reklāmas un PR kampaņas projektēšana    16
14.  Kampaņas veidošana    17
15.  Gatavais scenārijs (kopsavilkums)    22
Extract

Savācot visu flaijeru sēriju, cilvēki atnāks uz „Tommy Hilfiger” veikalu, kur jau sekos nākamā aktivitāte, kas lauzīs cilvēku stereotipus par to, ka Ķīnā ražotās preces nav kvalitatīvas.
Veikala iekšienē mēs izvietosim uz speciāla divus stikla kupolus, vienā no tiem būs Ķīnā ražotās „Tommy Hilfiger” bikses, kurš ir nēsāts kādus gadus 3, bet kuram funkcijas ir saglabājušās un ārēji tas nav deformētas, vien tik daudz, cik tas izskatās nonēsāts. Savukārt otrā kastē mēs ieliksim citas bikses, kuras ražotas kaut kur Eiropā, nēsāts aptuveni tikpat vai pat mazāku laiku un kuras ir ne tikai izdilušas, saplīsušas un nonēsātas, bet arī vairāk nepilda tās funkcijas. Tādā veidā, mēs gan vienkārši piesaistīsim cilvēku uzmanību, gan arī uzreiz varēsim atspēkot klientu teikto par to, ka Ķīnā ražotās preces ir draņķīgas.
Problēma, kas šajā gadījumā rodas, ka cilvēki padomās, ka veikals vienkārši krāpjas un bikses nav nēsāts pat gadu, jo cilvēki paši nav redzējuši šo apava nēsāšanas procesu. Un lai to visu koriģētu tiks ieviesta nākamā aktivitāte – bikses nēsāšanas eksperiments.
Lai to varētu izdarīt, „Tommy Hilfiger” pasludinās eksperimentu, kura galvenie dalībnieki būs paši žurnālisti. Eksperimenta būtība būs šāda – tiek piešķirtas „Tommy Hilfiger” bikses 3 žurnālistiem (par brīvu) ar norunu, ka viņi veido savas dienasgrāmatas (blogus) un rakstus, kur viņi apraksta, kur ar šīs bikses viņi ir bijuši, ko darījuši, kā tie valkājas utt. Šīs dienasgrāmatas un raksti tiks publicēti un būs pieejami visai sabiedrībai, gan dažādos žurnālos, gan arī uzņēmuma mājas lapā, kur katrs varēs izteikt savas domas, komentārus. Eksperimenta teorētiskais laiks būs pusgads, taču praktiski žurnālistiem jau pēc dažām nedēļām apniks visu rakstīt un tie beigās izveidos atzinuma rakstu, kurā tiks pateikts, ka – neskatoties uz to, ka „Tommy Hilfiger” preces (šajā gadījumā – bikses) tiek ražotas Ķīnā, kvalitātes ziņā tie ir izcili. Un pat, ja kāds no žurnālistiem apgalvos pretējo, tas nāks tieši par labu, pierādot sabiedrībai to, ka valkāšanas process ir bijis īsts.
Ar šo eksperimentu mēs varēsim pierādīt, ka „Tommy Hilfiger” apavi ir ļoti kvalitatīvi un nav jāskatās uz to, kur bikses tiek ražotas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register