-
Reklāmas nozīme mārketingā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Mārketinga pētījumu veidi | 4 |
2. | Reklāmas definīcijas | 5 |
3. | Reklāmas ietekme uz cilvēka psihiskajiem procesiem | 6 |
4. | Reklāmas veidi | 8 |
4.1. | Reklāma radio | 9 |
4.1.1 | Radioreklāmas veidi | 10 |
4.1.2 | Priekšrocības un trūkumi | 11 |
4.2. | Reklāma presē | 13 |
4.3. | Reklāma televīzijā | 15 |
4.3.1. | Priekšrocības un trūkumi | 17 |
4.4. | Vides reklāma | 17 |
4.4.1. | Āra reklāma | 18 |
4.4.2. | Ārējā reklāma | 20 |
4.4.3. | Reklāma uz auto | 23 |
4.4.4. | Vides reklāmas veids – videomonitori | 24 |
4.5 | Reklāma Internet tīklā | 25 |
Nobeigums | 27 | |
Izmantotā literatūra un avoti | 28 |
Šis zinātniski pētnieciskais darbs ir par reklāmu un tās nozīmi marketingā. Reklāma – tā ir jebkura biznesa virzītājspēks. Reklāma ieņem ļoti svarīgu vietu mārketinga darbībā, jo reklāmas tiek izvietotas it visur – uz ēku sienām un jumtiem uz sabiedriskā transporta, uz automašīnām, taksometriem, uz planšetēm, stendiem, veikalos, uz sienām sabiedriskajās vietās, uz izkārtnēm pie veikaliem un uzņēmumiem, statiskiem vai kustīgiem reklāmas stendiem, radio, televīzijā un citur. Viens no mārketinga darbības virzieniem ir mārketinga izpēte, kurā lielu lomu ieņem reklāma. Šis temats ir ļoti aktuāls laikā, kad Latvija ir Eiropas Savienības dalībvalsts, laikā, kad Latvijas bizness arvien vairāk attīstās Eiropas lielajā tirgū. Reklamēts tiek viss, ne tikai preces un pakalpojumi, bet arī idejas, vērtības un dzīves stils. Konkurence starp zīmoliem liek reklāmdevējiem meklēt arvien jaunus veidus, kā sasniegt patērētāju. Kā zināms, Latvijā ir vairāk kā simts tūkstoši uzņēmumu, turpretim uzņēmumu, kuriem ir laba reklāma, ir daudz mazāk, taču katram sevi cienošam uzņēmumam ir nepieciešama laba reklāma, ar kuras palīdzību viņu prece spētu konkurēt ar citām, lielo Eiropas kompāniju, precēm. Reklāma ir svarīgākais preču virzīšanas instruments.
Darba mērķis ir izpētīt reklāmas veidus to nozīmi mārketingā, īpatnības un specifiku, priekšrocības un trūkumus.
Darba uzdevums ir teorētiskā materiāla apskats par reklāmas veidiem un noskaidrot, veicot aptauju, kādas reklāmas cilvēkiem patīk un kādas nepatīk, lai rastos priekšstats par to, kādai vajadzētu būt labai reklāmai. Veicot pētījumu tika izmantota kvalitatīvā pētīšanas metode aptaujājot draugus, kolēģus un cilvēkus no malas uzzinot cilvēku attieksmi pret dažādiem reklāmas veidiem arī no psiholoģiskā viedokļa pievēršoties tam, kā reklāma iedarbojas uz cilvēka uzmanību, uztveri, atmiņu un sapratni.…
Šis zinātniski pētnieciskais darbs ir par reklāmu un tās nozīmi marketingā. Reklāma – tā ir jebkura biznesa virzītājspēks. Reklāma ieņem ļoti svarīgu vietu mārketinga darbībā, jo reklāmas tiek izvietotas it visur – uz ēku sienām un jumtiem uz sabiedriskā transporta, uz automašīnām, taksometriem, uz planšetēm, stendiem, veikalos, uz sienām sabiedriskajās vietās, uz izkārtnēm pie veikaliem un uzņēmumiem, statiskiem vai kustīgiem reklāmas stendiem, radio, televīzijā un citur. Viens no mārketinga darbības virzieniem ir mārketinga izpēte, kurā lielu lomu ieņem reklāma. Šis temats ir ļoti aktuāls laikā, kad Latvija ir Eiropas Savienības dalībvalsts, laikā, kad Latvijas bizness arvien vairāk attīstās Eiropas lielajā tirgū. Reklamēts tiek viss, ne tikai preces un pakalpojumi, bet arī idejas, vērtības un dzīves stils. Konkurence starp zīmoliem liek reklāmdevējiem meklēt arvien jaunus veidus, kā sasniegt patērētāju. Kā zināms, Latvijā ir vairāk kā simts tūkstoši uzņēmumu, turpretim uzņēmumu, kuriem ir laba reklāma, ir daudz mazāk, taču katram sevi cienošam uzņēmumam ir nepieciešama laba reklāma, ar kuras palīdzību viņu prece spētu konkurēt ar citām, lielo Eiropas kompāniju, precēm. Reklāma ir svarīgākais preču virzīšanas instruments. Darba mērķis ir izpētīt reklāmas veidus to nozīmi mārketingā, īpatnības un specifiku, priekšrocības un trūkumus. Darba uzdevums ir teorētiskā materiāla apskats par reklāmas veidiem un noskaidrot, veicot aptauju, kādas reklāmas cilvēkiem patīk un kādas nepatīk, lai rastos priekšstats par to, kādai vajadzētu būt labai reklāmai. Veicot pētījumu tika izmantota kvalitatīvā pētīšanas metode aptaujājot draugus, kolēģus un cilvēkus no malas uzzinot cilvēku attieksmi pret dažādiem reklāmas veidiem arī no psiholoģiskā viedokļa pievēršoties tam, kā reklāma iedarbojas uz cilvēka uzmanību, uztveri, atmiņu un sapratni.
- Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārketinga viedokļa
- Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte
- Reklāmas nozīme mārketingā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga komunikācijas kompleksa efektivitāte
Research Papers for university13
-
Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārketinga viedokļa
Research Papers for university10
-
Uzņēmuma SIA "Baltic Motors Ltd." mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university21
-
Reklāma, reklāmas plānošana un izgatavošana
Research Papers for university9
-
Uzņēmuma preču virzīšana mārketinga komunikāciju sistēmā
Research Papers for university7