Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:233219
 
Evaluation:
Published: 15.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Mārketinga iekšējā vide    4
  Mārketinga ārējā vide    14
  Situācijas analīze (SVID)    21
  Mārketinga un mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    22
  Reklāmas plāns    25
  Secinājumi un priekšlikumi    30
Extract

Kā jau katrā tirgus segmentā arī nekustamo īpašumu tirgū pēdējo gadu laikā ir parādījusies ļoti liela konkurence, un, manuprāt, kā jau daudzās tirgus nišās ir noticis konkurenci spēs izturēt tikai lielākie un stabilākie tirgus spēlētāji.
Pērn nekustamo īpašumu tirgū bija tā sauktais burbulis, kurš pacēla nekustamā īpašuma cenas neticami augstas, bet kā jau zināms visu burbuļi reiz pārsprāgs un tā arī notika ar nekustamā īpašumu tirgu, un kādu brīdi šinī tirgū bija vērojam liels klusums, un cenas kritās visiem nekustamā īpašuma veidiem. Sakarā ar LR nestabilo ekonomisko situāciju valsts gudrākie prāti izdomāja, ka, lai sekmētu ekonomikas atdzišanu tika radīti dažādi šķēršļi hipotekāro kredītu saņemšanai un tas ļoti ietekmēja nekustamo īpašumu tirgu Latvijā. Un līdz ar to daudzi mazie uzņēmumi bija spiesti aiziet no šīs tirgus nišas darba trūkuma dēļ.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register