-
Reklāmas veidi un formas
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
2. | Reklāmas klasifikācijas pazīmes un raksturs | 5 |
3. | Reklāmas veidi | 6 |
3.1. | Informatīvā reklāma | 6 |
3.2. | Izceļošā reklāma | 6 |
3.3. | Emocionālā (pastiprinošā) reklāma | 7 |
3.4. | Atgādinošā reklāma | 7 |
4. | Reklāmas formas | 8 |
4.1. | Tiešā reklāma | 8 |
4.2. | Reklāma suvenīros un dāvanās | 8 |
4.3. | Reklāma presē | 9 |
4.4. | Reklāma izplatīšanas (pārdošanas) vietās | 10 |
4.5. | Imidža reklāma | 11 |
4.6. | Reklāma vides mēdijos | 11 |
4.7. | Audio reklāma | 12 |
4.8. | Audiovizuālā reklāma | 13 |
5. | Reklāmas izplatīšanas kanāli | 15 |
5.1. | Preses izdevumi | 15 |
5.2. | Radio | 15 |
5.3. | Televīzija un kino | 16 |
5.4. | Informatīvie mēdiji | 17 |
5.5. | Tiešais pasts | 18 |
5.6. | Interaktīvie mēdiji | 19 |
Secinājumi un priekšlikumi | 21 | |
Literatūras saraksts | 23 |
Mūsdienu kapitālisma ērā, kad izcelties uz pārējo fona grib katrs uzņēmums lielu lomu panākumu sasniegšanā spēlē reklāma. Reklāmu var sastapt visur: uz ielām, televīzijā, preses izdevumos, izstādēs, koncertos, radio. Lai kādā nozarē vai biznesa sfērā darbotos uzņēmums reklamējas pilnīgi visi, atšķiras tikai reklāmas forma un finansiālo resursu ieguldījuma apjomi. Uzņēmumu reklāmas svārstās sākot ar nelielām reklāmām vietējos laikrakstos līdz grandiozām reklāmas kampaņām, kas aptver visus masu mēdijus.
Autora mērķis bija izpētīt smalkāk kā tiek veidotas reklāmas, kādas ir reklamēšanās iespējas firmām ar dažādiem finansiālajiem resursiem, kā arī uzzināt kādās formās izpaužas mūsdienu reklāma.
Lai panāktu mērķa izpildi autoram bija jāsameklē un jāapkopo informācija par mūsdienās visu veidu masu mēdijos pieejamajām un redzamajām reklāmām, jāsagrupē tās pēc reklāmas veidiem, formām un izplatīšanas kanāliem. Piemērotas literatūras izvēlei arī bija liela nozīme darba izpildē, tādēļ, ka nepieciešams bija izpētīt citu autoru domas par reklāmas procesu, lai izprastu reklāmas dziļāku būtību.
Darba izstrādei varēja pieiet no dažādām pusēm. Piemēram, no teorētiskās puses, kā autors to īstenoja šajā darbā. Teorētiska pieeja dod iespēju apskatīt reklāmas procesu sīkāk kā, ja tas tiktu aplūkots tikai no praktiskās puses. Apskatot reklāmas procesu no praktiskā aspekta būtu iespējams apskatīt tikai to reklāmas procesa daļu, kas ir tikusi izmantota praksē, tādejādi neapskatot tādas lietas kā reklāmas psiholoģisko spēku vai reklāmas procesa tālākās attīstības iespējas, kas autoram likās vissvarīgāk.…
Labs darbs! Aprakstīti visi reklāmas veidi, reklāmas formas un reklāmas izvietošanas iespējas mēdijos.
- Reklāmas politika mazumtirdzniecības uzņēmumā
- Reklāmas veidi un formas
- Starppersonu komunikācijas formas
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas politika mazumtirdzniecības uzņēmumā
Research Papers for university8
-
Starppersonu komunikācijas formas
Research Papers for university8
-
Interneta reklāmas un tās novērtējums
Research Papers for university12
-
Uzmanības piesaistīšanas paņēmieni TV reklāmās (patērētāju attieksme pret tiem)
Research Papers for university27
-
Uzņēmuma SIA "Sky Building" reklāmas veidi un to novērtējums
Research Papers for university30