Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:758720
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
2.  Rek­lā­mas kla­si­fi­kā­ci­jas pa­zī­mes un rak­sturs    5
3.  Rek­lā­mas vei­di    6
3.1.  In­for­ma­tī­vā rek­lā­ma    6
3.2.  Iz­ce­ļo­šā rek­lā­ma    6
3.3.  Emo­ci­onā­lā (past­ip­ri­no­šā) rek­lā­ma    7
3.4.  At­gā­di­no­šā rek­lā­ma    7
4.  Rek­lā­mas for­mas    8
4.1.  Tie­šā rek­lā­ma    8
4.2.  Rek­lā­ma su­ve­nī­ros un dā­va­nās    8
4.3.  Rek­lā­ma pre­sē    9
4.4.  Rek­lā­ma iz­pla­tī­ša­nas (pār­do­ša­nas) vie­tās    10
4.5.  Imi­dža rek­lā­ma    11
4.6.  Rek­lā­ma vi­des mē­di­jos    11
4.7.  Audio rek­lā­ma    12
4.8.  Audio­vi­zu­ālā rek­lā­ma    13
5.  Rek­lā­mas iz­pla­tī­ša­nas ka­nā­li    15
5.1.  Pre­ses iz­de­vu­mi    15
5.2.  Ra­di­o    15
5.3.  Tele­vī­zi­ja un ki­no    16
5.4.  In­for­ma­tī­vie mē­di­ji    17
5.5.  Tie­šais pasts    18
5.6.  In­ter­ak­tī­vie mē­di­ji    19
  Se­ci­nā­ju­mi un priekš­li­ku­mi    21
  Li­te­ra­tū­ras sa­raksts    23
Extract

Mūsdienu kapitālisma ērā, kad izcelties uz pārējo fona grib katrs uzņēmums lielu lomu panākumu sasniegšanā spēlē reklāma. Reklāmu var sastapt visur: uz ielām, televīzijā, preses izdevumos, izstādēs, koncertos, radio. Lai kādā nozarē vai biznesa sfērā darbotos uzņēmums reklamējas pilnīgi visi, atšķiras tikai reklāmas forma un finansiālo resursu ieguldījuma apjomi. Uzņēmumu reklāmas svārstās sākot ar nelielām reklāmām vietējos laikrakstos līdz grandiozām reklāmas kampaņām, kas aptver visus masu mēdijus.
Autora mērķis bija izpētīt smalkāk kā tiek veidotas reklāmas, kādas ir reklamēšanās iespējas firmām ar dažādiem finansiālajiem resursiem, kā arī uzzināt kādās formās izpaužas mūsdienu reklāma.
Lai panāktu mērķa izpildi autoram bija jāsameklē un jāapkopo informācija par mūsdienās visu veidu masu mēdijos pieejamajām un redzamajām reklāmām, jāsagrupē tās pēc reklāmas veidiem, formām un izplatīšanas kanāliem. Piemērotas literatūras izvēlei arī bija liela nozīme darba izpildē, tādēļ, ka nepieciešams bija izpētīt citu autoru domas par reklāmas procesu, lai izprastu reklāmas dziļāku būtību.
Darba izstrādei varēja pieiet no dažādām pusēm. Piemēram, no teorētiskās puses, kā autors to īstenoja šajā darbā. Teorētiska pieeja dod iespēju apskatīt reklāmas procesu sīkāk kā, ja tas tiktu aplūkots tikai no praktiskās puses. Apskatot reklāmas procesu no praktiskā aspekta būtu iespējams apskatīt tikai to reklāmas procesa daļu, kas ir tikusi izmantota praksē, tādejādi neapskatot tādas lietas kā reklāmas psiholoģisko spēku vai reklāmas procesa tālākās attīstības iespējas, kas autoram likās vissvarīgāk.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register