Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:220190
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
  REKLĀMAS BŪTĪBA UN MĒRĶI    3
  TIEŠĀ REKLĀMA    3
  REKLĀMA PRESĒ    3
  REKLĀMAS SUVENĪRI    5
  AUDIOREKLĀMA    7
  VIDEOREKLĀMA, TELEVĪZIJA    8
  FOTO UN MODEĻU AĢENTŪRAS    9
  VIDES REKLĀMA    10
  IZSTĀDES, PASĀKUMI UN PROMO AKCIJAS    11
  REKLĀMA PA PASTU    14
  NĀKOTNES REKLĀMAS LĪDZEKĻI    16
  NETIEŠĀ REKLĀMA    17
Extract

Referātā izvēlējos rakstīt par reklāmas veidiem. Šo tēmu izvēlējos tādēļ, ka šodienas ekonomikā tā ir īpaši aktuāla – reklāma ieņem arvien nozīmīgāku lomu uzņēmuma attīstības procesos. Neviens konkurēt gribošs uzņēmums nav iedomājams bez labi pārdomātu un efektīvu reklāmas kampaņu organizēšanas, kas ir viens no iedarbīgākajiem palīglīdzekļiem uzņēmuma tēla veidošanā un produkcijas noieta veicināšanā. Par to liecina arī tas, ka pasaules attīstītajās valstīs jau ir izveidots, un nu jau pēdējā laikā arī Latvijā sāk attīstīties reklāmas organizēšana kā atsevišķa biznesa sfēra ar diezgan augstu ienesīguma procentu. Tas izskaidrojams ar to, ka reklāma attīstās tik straujos tempos, ka uzņēmumam ir arvien grūtāk pārsteigt patērētāju ar kaut ko jaunu. Lielos uzņēmumos ir speciālas reklāmas nodaļas, bet, ja tādu nav, palīdzība tiek meklēta reklāmas aģentūrās, kas, saskaņā ar uzņēmuma vēlmēm noorganizē nepieciešamo reklāmas kampaņu. Otrs iemesls, kādēļ izvēlējos šo tēmu, ir tas, ka pati esmu saskārusies ar reklāmas pasākumu organizēšanu un izpildi praktiski, un tas ir devis man iespēju labāk pārzināt ar reklāmu saistītos jautājumus līdz pat dažādām niansēm un jaunākajām attīstības tendencēm.
Reklāmas nozīme uzņēmuma attīstībā ir nostiprinājusies ļoti spēcīgā pozīcijā, kas, savukārt, veicina tās procesa attīstību milzīgos tempos. Šī iemesla dēļ šodien varam runāt par vairākiem reklāmas veidiem, kas ir izveidojušies laika gaitā dažādu apstākļu ietekmē.
Referāta mērķis ir apskatīt pastāvošos reklāmas veidus, to būtību, plānošanu un realizēšanu, kā arī izanalizēt to atšķirības, piemēram, pielietošanas mērķu, izmaksu, izmantojamo līdzekļu un efektivitātes ziņā. Tas tiks darīts balstoties uz teoriju, vienlaikus salīdzinot to ar praktisko situāciju, kā arī tiks apskatīti dažādi konkrēti piemēri no Latvijas un pasaules reklāmas pielietošanas pieredzes.
Referāta nobeigumā autors izteiks savas domas un secinājumus par iztirzājuma daļā aplūkotajiem reklāmas veidiem, to pielietošanas būtību un efektivitāti atbilstoši attiecīgajām situācijām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register