Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:800045
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Lai varētu runāt par reklāmas tēlu izmantošanas principiem, vispirms noteikti būtu jāskaidro pats reklāmas kampaņas jēdziens.
Reklāmas kampaņu var definēt kā ieplānotu un savstarpēji saistītu reklāmas pasākumu sēriju, kas tiek organizēta noteiktā laika periodā ar masu informācijas līdzekļu palīdzību. Kampaņa kalpo tam, lai reklāmdevējs spētu sasniegt konkrētu mārketinga mērķi.
Reklāmas kampaņas var nosacīti iedalīt formālajās un neformālajās. Par visveiksmīgākajām tiek uzskatītas pirmās, kuras balstītas uz izstrādātu stratēģiju, pētījumiem un citiem reklāmas darbības plānošanas elementiem. Plānošana – tas ir būtiskākais veiksmīgas reklāmas darbības faktors. Vēl viens svarīgs moments – skaidra reklāmas kampaņas mērķa apzināšanās, kuru grasās sasniegt ražotājs. Pirms nākamās reklāmas kampaņas plāna izveides ir jāsaprot, kādēļ vispār tā ir vajadzīga, kam tā tiks adresēta, kādus rezultātus un ar kādiem paņēmieniem ir jāsasniedz? Tādējādi var konstatēt, ka reklāmas kampaņas jēga izpaužas noteiktas secības ievērošanā: reklāmdevējs izvirza stratēģisko mērķi, nosaka tā sasniegšanas vislabāko veidu, izstrādā savu darbību taktiku, koordinē šo taktiku ar citām preces vai pakalpojumu pārdošanas virzīšanas darbībām un tikai pēc tam sāk realizēt ieplānotos pasākumus. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1113313
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register