Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:309246
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

4. KOPSAVILKUMS
Korporatīvā identitāte neverbāli atklāj un atmiņā saglabā pirmo iespaidu par organizāciju, rada pārliecību un vērtības, veido asociācijas un sniedz sabiedrībai vēstījumu par sevi. Tas viss veido platformu, balstītu organizācijas stratēģiskajos mērķos. Organizācijas korporatīvajam dizainam ir kodolīgi jāraksturo tās darbības veids un stratēģiskā koncepcija.
Izstrādājot grafisko identitāti konkrētai augstākās izglītības iestādei, būtu jāveic kvalitatīvs pētījums, fokusējoties uz esošo platformu, proti, vēsturi, cilvēkiem, pozīciju sabiedrībā un valstī kopumā, koncentrējoties uz esošā zīmola aspektu.
Autore uzskata, ka izpētot augstskolas zīmola esamību, stratēģisku virzību un sabiedrības attieksmi pret organizāciju, var atklāt svarīgu informāciju korporatīvā dizaina izstrādei.
Ļoti nozīmīgs posms logotipa izstrādes procesā ir koncepcijas pamatojums un skiču izstrāde. Korporatīvā dizaina koncepcija ietver sevī galveno ideju, kam pakārtotas visas logotipa konstruktīvās detaļas un izteiksmes līdzekļi.
Kā galvenos uzlabojumus autore nosauc:
• Mājas lapas atjaunošanu;
• Veiksmes stāstus;
• Logotipa uzlabošanu;
• Video reklāmas;
• Diskusiju veidošanu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register