Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:738429
 
Evaluation:
Published: 28.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Sabiedrisko attiecību būtība    3
2.  Divdesmitā gadsimta pirmā puse    4
3.  Edvards Bērnejs (Edward L. Bernays) (1891-1995)    7
4.  Aivijs Ledberts Lī (Ivy Ledbetter Lee) (1877-1934)    8
5.  Sabiedriskās attiecības Latvijā    9
  Nobeigums    10
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
Extract

Ar uzņēmuma sabiedrisko attiecību koncepciju tiek saprasts gan imidža stratēģija, gan sabiedrisko attiecību kampaņa, kur abi tiek izmantoti, lai likvidētu aktuālu deficītu vai problēmu. Katrai organizācijai jāizstrādā komunikācijas ar sabiedrību koncepciju, kā arī krīzes situācijas koncepciju, kas balstās uz stratēģijām, savukārt stratēģijas bāzējas uz uzņēmuma filozofiju, vērtībām un mērķiem.
Sabiedrisko attiecību galvenais uzdevums ir ietekmēt sabiedrisko domu. Sabiedriskās attiecības saistītas ar uzņēmuma stratēģiju - plānot, kontrolēt, organizēt un vadīt. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register