Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:869377
 
Evaluation:
Published: 30.08.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

DISKUSIJA
Izvērtējot visus pirmdatus, ir būtiski izveidot saikni starp rezultātiem un agrākiem pētījumiem, lai redzētu, vai tendences ir līdzīgas vai atšķirīgas. Kad respondentiem tika jautāts par viņu noteicošajiem faktoriem darba devēja izvēlē, aptaujas rezultāti parāda, ka ir zīmīga līdzība ar 2015. gada pētījumu (Prabhjot et. al, 2015:17) kurā tiek secināts, ka respondenti no emocionālām vērtībām pāriet uz monetārām vērtībām, jo rezultāti parāda, ka uzņēmuma tēla veidošanas un darbinieku atlases kampaņām būtu vairāk jāfokusējas uz monetārajiem faktoriem, nevis nemateriālajiem. Šos rezultātus pastiprina autores veiktā aptauja, kurā vislielāko nozīmību ieguva monetārais faktors jeb "Alga". Taču, ja tiek apskatīts citu faktoru svarīgums, tad var redzēt mileniālās paaudzes iezīmes un tendences (Adkins, 2016), jo iezīmējas vajadzība pēc karjeras izaugsmes iespējām, taču tajā pašā laikā ir svarīga harmonija starp darbu un privāto dzīvi. Zīmīga atšķirība datos ir starp uzņēmuma tēla nozīmību sabiedrībā un līdzcilvēku viedokli par uzņēmumu - tas parāda, ka respondentiem svarīgāks ir tas, ko par viņiem kā darbiniekiem konkrētajā uzņēmumā domā sabiedrība, nevis līdzcilvēki. Šeit var izteikt minējumu, ka tas ir dēļ tā, ka uzņēmums ar labu tēlu sabiedrībā būs labāks CV ieraksts nākotnes karjeras izaugsmes iespējām citos uzņēmumos.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register