Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:442625
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Sabiedrisko attiecību vispārējs raksturojums    5
1.1.  Sabiedriskās attiecības un reklāma    9
1.2.  Sabiedriskās attiecības un mārketings    10
1.3.  Attiecības ar masu saziņas līdzekļiem    11
1.4.  Rakstiskās taktikas    12
1.5.  Mutvārdu metodes    14
1.6.  Uzņēmuma iekšējās sabiedriskās attiecības    15
2.  Sabiedriskās attiecības uzņēmumā „X”    18
2.1.  Uzņēmuma „X” darbinieku aptauja par sabiedrisko attiecību nozīmi uzņēmumā    21
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras avotu saraksts    26
Extract

Ievads
Pašlaik mēs dzīvojam pārblīvētā informācijas vidē. Aizvien vairāk un vairāk ir jāpieņem lēmumi, jāizdara izvēles, arī jāorientējas šajā informācijas pārpilnībā. Konkurence tirgū starp uzņēmumiem ir ārkārtīgi liela, tādēļ viens no būtiskākajiem aspektiem ir prasmīga sabiedrisko attiecību pielietošana saskarē ar uzņēmumam tik svarīgo apkārtējo vidi, jeb auditoriju. Tā kā cilvēkam nav iespējams iegūt visu nepieciešamo informāciju nepastarpinātā veidā un par visu apkārtējo izveidot priekšstatu, balstoties uz savu personīgo pieredzi, tam vieglāk ir uzticēties jau izveidotam uzņēmuma tēlam. Šo tēlu veido pats uzņēmums, tā darbinieki, bet galvenokārt to veido sabiedrisko atttiecību aktivitātes.
Sabiedriskās attiecības ieņem svarīgu lomu mārketinga struktūrā, tāpat arī mārketings atstāj būtisku ietekmi uz sabiedriskajām attiecībām. Šīs nozares savā starpā ir cieši saistītas un prasmīga sabiedrisko attiecību pielietošana iekdienas darbā arvien biežāk ir uzņēmuma veiksmes pamatā.
Sabiedriskās attiecības aptver visas organizācijas gan komerciālas, gan nekomerciālas un ietver visas mijiedarbības, kuru rezultātā organizācijas kontaktējas ar sabiedrību, līdz ar to sabiedrisko attiecību efektīvā un kvalitatīva organizēšana uzņēmumā ir ļoti svarīga un aktuālā. Lai izveidotos praktisks priekštats par uzņēmumā notiekošajām sabiedrisko attiecību aktivitātēm tika izvēlēts uzņēmums „X”. Šis uzņēmums ir lielisks piemērs kā izmantot svarīgāko mārketinga instrumentu sabiedriskās attiecības. Tādēļ autore nolēma savā darbā pētīt šo uzņēmumu.

1 Sabiedrisko attiecību vispārējs raksturojums
Sabiedrisko attiecību mērķis ir izveidot labvēlīgas attiecības starp uzņēmumu un tam apkārt esošo sabiedrību. Lai jebkurš uzņēmums spētu veiksmīgi darboties, tā vadībai jāņem vērā gan savu darbinieku domas un noskaņojums (jo darba veikšana ir atkarīga no cilvēku apmierinātības ar viņa darbu), gan arī to cilvēku domas un noskaņojums, no kā lielā mērā šis uzņēmums ir atkarīgs.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1230463
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register