Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:836216
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.05.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU NOZĪME A/S “SADALES TĪKLS”    4
1.1.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU LOMA A/S “SADALES TĪKLS”    4
1.2.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU FUNKCIJAS UZŅĒMUMĀ A/S “SADALES TĪKLS”    5
2.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU VEIDOŠANA A/S “SADALES TĪKLS”    6
2.1.  ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    6
2.2.  IEKŠĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    8
2.3.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU AKTIVITĀTES A/S “SADALES TĪKLS”    9
2.4.  A/S “SADALES TĪKLS” SASNIEGUMI SAISTĪBĀ AR SABIEDRISKO ATTIECĪBU SPECIĀLISTU    10
2.5.  A/S “SADALES TĪKLS” KORPORATĪVĀ IDENTITĀTE    11
  SECINĀJUMI    14
  IZMANTOTO LITERATŪRU SARAKSTS    15
  PIELIKUMI    16
Extract

SECINĀJUMI
Rakstot šo darbu, autore nonāca pie secinājumiem, ka valsts uzņēmumā strādājošajam sabiedrisko attiecību speciālistam ir jārēķinās ar vairākām specifiskām lietām, kuras nebūtu, strādājot privātajā sektorā, tātad specifika ir:
• Meklēt sponsorus (kas nav noteikts sabiedrisko attiecību speciālista darba aprakstā)
• Orientēties visu nodaļu darbībā, zināt, kas par ko atbildīgs, lai veiksmīgi varētu rast atbildes uz iedzīvotāju un mediju uzdotajiem jautājumiem gan telefoniski, gan internetā
• Vieglāk pievērst mediju uzmanību, jo iedzīvotāji ir ieinteresēti uzņēmumā notiekošajā, (jo tiek tērēta viņu samaksātā nauda) taču atcerēties, ka neveiksmīga preses relīze netiks pamanīta.
• Sponsoriem nevar piedāvāt ne atlaides, ne speciālus pakalpojumus, tikai reklamēšanos mājas lapā vai pasākuma vietā, negarantētu publicitāti (jo mediji bieži vien nepiemin sponsoru vārdus savos rakstos)
• Jāstrādā valsts noteiktajā darba laikā. (Bieži vien tiek uzskatīts, ka sabiedrisko attiecību speciālista amats ir viens no tiem „nāc un ej kad gribi” amatiem).
• Jāstrādā ar visu sabiedrību, nevis ar konkrētu tās daļu, piemēram, tikai pensionāriem. Uzņēmuma kompetencē ir gan bērni, gan skolas, gan jaunieši, gan pieaugušie.
Analizējot sabiedriskās attiecības uzņēmumā A/S “Sadales Tīkls”, autore secina, ka sabiedrisko attiecību speciālista uzdevumi un metodes, pēc kādām tas strādā, iet kopsolī ar teorētisko materiālu par sabiedriskajām attiecībām publiskajā sektorā.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1354073
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register