Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:856596
 
Evaluation:
Published: 03.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Preču sagādes dalībnieku raksturojums    4
2.  Sadarbība sadales kanālos    8
3.  Apgādes novērtējums    16
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotās literatūras analīze    20
Extract

IEVADS


Preču sagādes dalībnieki ir starpnieki - konsultanti, pasūtījumu meklētāji un pasūtījumu pieņēmēji. Tie noskaidro pircēju problēmas un vajadzības un savstarpējā dialogā ar pircēju atrod piemērotu atrisinājumu, to darbs ir apzināt iespējamos klientus savā nozarē.
Preču sortimenta stratēģijas izvēli uzņēmumā nosaka vairāku faktoru kompleksa ietekme, proti, pircēji, piegātāji un tirgus apstākļi.
Pircēja tirgus apstākļos grūtības rada nevis piedāvājuma trūkums, bet ražotāju veidotā pārpilnība attiecībā uz jauniem pasūtījumiem, tāpēc uzņēmumam liela vērība ir jāvelta starpnieku izvēlei, potenciālajiem preču piegādātājiem.
Referātā autors apskatīs metodes, kas nodrošina sadarbību sadales kanālos un priekšrocības starpnieku izvēlē, kas nodrošina sekmīgu uzņēmuma darbību.

1. PREČU SAGĀDES DALĪBNIEKU RAKSTUROJUMS

Preču sagādes dalībnieki ļoti labi pārzina savu preci un piedāvājumu. Visi starpnieki palīdz organizēt produktu sadali, palīdz uzņēmumam sasniegt uzņēmējdarbības mērķi, vienlaikus īstenojot arī savus mērķus. Tādēļ preces nonākšanā pie galīgā patērētāja starpniekam ir ļoti liela loma. Starpnieku darbības noderīgums izpaužas ražotāju laika ietaupījumā, plaša sortimenta preču koncentrācijā konkrētā vietā, galīgo patērētāju apkalpošanas augstā kvalitātē.
Lēmumi par sortimentu nosaka piegādātāja pozīciju tirgū. Starpnieki, jomā var izvēlēties vienu no četrām stratēģijām:
• izņēmuma sortiments, kas aptver viena ražotāja visus preču veidus;
• dziļš sortiments, kad aptver visu attiecīgās preces sortimentu, preces iegādājoties no daudziem ražotājiem;
• plašs sortiments, kad aptver vairāku, savstarpēji saistītu preču veidus, preces iegādājoties no daudziem ražotājiem;
• jaukts sortiments, kad aptver daudzu savstarpēji nesaistītu preču veidus, preces iegādājoties no dažādiem ražotājiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register