Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:303292
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Sadales kanāla jēdziens    4
  Sadales kanāla līmeņi    5
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra un avoti    9
Extract

Ievads

Mūsdienu biznesa pasaulē lēmumu pieņemšana par sadales kanālu izvēli ir ļoti svarīga jebkuram uzņēmumam. Šis lēmums būtiski ietekmē gan citus mārketinga lēmumus, gan arī darbības beigu rezultātu.
Lielākā daļa ražotāju mūsdienu ekonomikā nepārdod savu produkciju tieši patērētājam. Starp viņiem un galējiem patērētājiem atrodas liels skaits starpnieku, kas veic dažādas funkcijas.
Lai nogādātu ražotāja produkciju līdz patērētājam, ir jāveido kanāli, kuros, izpildot dažādas funkcijas, strādā starpnieki. Katram uzņēmumam ir jānosaka izdevīgākie ceļi, kā sasniegt savus patērētājus. Izvēlēto sadales kanālu parasti uzņēmumi izstrādā ilgākam laika posmam.
Sadales kanāli atšķiras pēc apkalpošanas kvalitātes, cenām un citiem rādītājiem. Mūsu mērķis, rakstot šo darbu, bija noskaidrot, pēc kādiem kritērijiem tiek klasificēti sadales kanāli un kādas ir to būtiskākās atšķirības.
Darba procesā izmantota literatūra gan latviešu valodā, gan arī angļu valodā, kā arī materiāli no interneta.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register