Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:685089
 
Evaluation:
Published: 29.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Literatūras teorija    4
1.1.  Plānošana. produkta jēdziens, tā klasifikācija un jaunu produktu izstrādes stratēģija    4
1.2.  Produkta kvalitāte, raksturīgās iezīmes, izskats un marka    11
1.3.  Produktu pirkumu veicināšana kā komunikācijas mērķis un klientu apkalpošanas sortiments    15
2.  Uzņēmuma apraksts    18
2.1.  SIA „AVON Cosmetics” darbības raksturojums    18
2.2.  M.Portera konkurences rombs un to pamatfaktori    18
2.3.  SIA „AVON Cosmetics” Situāciju analīze (SVID)    22
2.4.  SIA „AVON Cosmetics” konkurences analīze    23
3.  SIA „AVON Cosmetics” produktu pārdošanas plānošana    26
3.1.  SIA „AVON Cosmetics” klientu apkalpošanas metodes    26
3.2.  Kā pareizi sagatavot katalogu, lai labāk ieinteresētu klientu    28
  Pielikums    30
  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Izmantotā literatūra    36
Extract

1.1.PLĀNOŠANA. PRODUKTA JĒDZIENS TĀ KLASIFIKĀCIJA UN JAUNU PRODUKTU IZSTRĀDES STRATĒĢIJA
Plānošana ir viens no uzņēmuma vadīšanas būtiskākajiem elementiem. Plānošana šā jēdziena plašā izpratnē ir vadīšanas lēmumu, kas saistīti ar notikumiem nākotnē, pieņemšana, veicot sistemātisku sagatavošanos. Runa ir par mērķu sistemātiku izvirzīšanu un to sasniegšanai vajadzīgo pasākumu izstrādāšanu uzņēmuma rīcībā esošā vai veidojamā resursu potenciāla ietvaros. Plānošana sevī ietver gan plānu izstrādāšanu, gan to pieņemšanu(apstiprināšanu).
Plānošanas būtība: paaugstināt darba ražīgumu un uzņēmuma darbības efektivitāti, panākt to ar visu uzņēmumā noritošo notikumu mērķa orientāciju un koordināciju, nosakot risku un samazinot tā līmeni, vienkāršojot vadīšanas procesu, paaugstinot uzņēmuma vadīšanas elastību un pielāgošanas spējas ārējās vides izmaiņām.
Plānošana sevī ietver analīzi, prognozēšanu un mērķu noteikšanu, kā arī regulēšanu. Ja lēmumus pieņem bez to sistemātiskas sagatavošanas, tad šādos gadījumos runā par tā saucamajiem intuitīvajām jeb improvizētajiem lēmumiem. Parasti šādus lēmumus pieņem, esot laika trūkumā, tieši pirms to īstenošanas.
Plānošanas sastāvdaļa, kā jau minēts, ir regulēšana. Regulēšana – tā ir pieņemto lēmumu detalizācija un izpildrīkojuma formulēšana.
Ar plānošanu cieši ir saistīta kontrole. Ir ekonomiskie parametri, kas jāievēro ārkārtīgi precīzi. Vienlaikus ir ekonomiskie procesi un to parametri, kam ir pieļauts un pat nepieciešamas noteiktas svārstības, un tie būtu jāpārrauga, veicot precizējošu koordināciju vai koriģējot saistītos rādītājus, saistītās darbības, termiņos, jo tirgus mainīgajos apstākļos mērķu sasniegšanā uzņēmējiem ir jābūt pietiekami elastīgiem, nevis absolūti determinētiem. Plānošanā tiek lietots arī jēdziens monitorings.
Monitorings (angļu val. monitoring nozīmē uzmanīšana, novērošana) – vides novērošanas, analīzes un prognozēšanas sistēma. Uzņēmumam, lai pieņemtu lēmumus, ko, kā un kad darīt jāorganizē ārējās vides, tajā skaitā pircēju, tirgus, konkurentu darbības nepārtraukts monitorings. (3, 232lpp.)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1230685
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register