Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:547291
 
Evaluation:
Published: 11.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  SIA “BSW Timber Latvia” apraksts    6
1.1.  Vēsturiskais apraksts    6
1.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    7
2.  Analītiskā daļa    10
2.1.  Mikro vides analīzes    10
2.1.1.  Konkurenti    10
2.1.2.  Piegādātāji    11
2.1.3.  Starpnieki    12
2.1.4.  Pircēji    12
2.2.  Makro vides analīze    12
2.2.1.  Ģeogrāfiskais stāvoklis    12
2.2.2.  Politiskā situācija    13
2.2.3.  Demogrāfiskā situācija    13
2.2.4.  Zinātnes līmenis    14
2.3.  Portera piecu spēku modelis    14
2.4.  Konkurences analīze    16
  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    16
2.4.2.  Bostonas Konsultantu matrica    17
2.4.3.  General Electric modelis    18
2.4.4.  Ansofa modelis    19
2.5.  Tirgus ietilpības novērtēšana    20
2.5.1.  Tirgus ietilpības noteikšanas metode    20
2.5.2.  Virknes attiecību metode    20
2.6.  SVID analīze    20
3.  Mārketinga daļa    24
3.1.  Segmetēšana    24
3.2.  Pozicinēšana    25
3.3.  Uzņēmuma “veiksmes atslēga”    26
3.4.  Pircēju rīcības modelis    27
3.5.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    28
3.6.  Rīcības plāns    29
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Pielikums    32
Extract

Mežu platība Latvijā ir 2,9 milj. ha ,tas ir,45%no valsts teritorijas. Pasaulē vidēji šis rādītājs ir 29 %, Eiropā – 33 %.1Meža nozare ir viena no aktīvākajām Latvijas tautsaimniecības nozarēm, kas sniedz būtisku ieguldījumu valsts ārējās tirdzniecības bilances stabilizēšanā. Kokrūpniecība Latvijā ir vienīgā nozare, kurai ir pozitīva eksporta-importa bilance. Pēc ekspertu vērtējuma meža nozare kopumā dod 10–14 % lielu ieguldījumu Latvijas iekšzemes kopproduktā un nodarbina ap deviņiem procentiem no visiem tautsaimniecībā strādājošiem. Tā ir nozare ar straujāko izaugsmi neatkarības gados. Kokapstrādes produkcija šajā periodā palielinājusies apmēram trīs reizes, taisnības labad gan jāsaka , ka pēdējos gados tā ir pierimusi. Taču kopumā ņemot kokapstrādei Latvijā ir bijusi, ir un būs liela nozīme.
Kursa darba mērķis ir izanalizēt uzņēmuma SIA BSW Latvia darbību, sasniegumus un mārketinga stratēģijas.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tiks izpētīta un aprakstīta kokapstrādes pašreizējā situācija, izpētīti un analizēti dati par to un tiks izvērtēta arī kokapstrādes pašreizējā attīstība un tās tendences. Lai sekmīgi izpildītu kursa darbā uzstādītos mērķus, tiek uzstādīti sekojoši uzdevumi:
Veikt mikro un makro vides analīzi;
Veikt pircēju vēlmju un rīcības modeļa analīzi;
Veikt nozares un konkurentu analīzi;
Noteikt uzņēmuma panākumu formulu jeb “veiksmes atslēgu”.
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, lai apkopotu veiktās analīzes datus un piedāvātu jaunas idejas un iespējas turpmākajai darbībai.
Lai īstenotu kursa darba mērķi, tiks izmantotas dažādas pētīšanas un plānošanas metodes. Grupēšana, mārketinga metodes, tirgus izpēte konkrētā nozarē, tabulas un grafiskās metodes, kā arī Portera 5 spēku modelis un SVID analīze, lai padarītu konkurences ainu caurskatamāku un parādītu uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un risku. Konkurences analīzei tiks izmantota vispārīgā konkurences analīzes metode, Bostonas konsultantu matrica un General Electric modelis. Tā pat arī tiks veikta tirgus ietilpības novērtēšana.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register