Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:538741
 
Evaluation:
Published: 26.06.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma darbības apraksts    5
1.1.  Par uzņēmumu    5
1.2.  Produkts    6
1.3.  Ražošanas process    9
1.4.  Klienti    10
1.5.  Vide, atbildība, sertifikāti    10
1.6.  Uzņēmuma tēls    11
1.7.  Pētniecība    11
2.  Uzņēmuma misija, vīzija, mērķi un vērtības    12
2.1.  Misija    12
2.2.  Vīzija    12
2.3.  Mērķi    13
2.4.  Vērtības    14
3.  Uzņēmuma galveno resursu un spēju analīze    16
4.  Portera piecu spēku analīze    18
5.  SVID analīze    21
6.  Uzņēmuma stratēģijas analīze    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Literatūras un avotu saraksts    26
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Veicot uzņēmuma SIA “Melnā kafija” stratēģisko analīzi, rezultātā tika izvirzīti
šādi galvenie secinājumi:
1) SIA “Melnā kafija” ir lielākais un modernākais kafijas ražotājs Baltijā, kas savu darbību nozarē uzsācis 1996. gadā un kas kopš 2010. gada ietilpst vienā no
lielākā kafijas grauzdētāja Ziemeļvalstīs – Zviedrijas kafijas ražotāja “Löfbergs”
- grupā.
2) SIA “Melnā kafija” darbojas kā mazumtirdzniecības, tā B2B segmentā (īpaši HoReCa), piedāvājot dažādus kafijas produktus un ne tikai; uzņēmums veic arī
profesionālu kafijas aparātu tirdzniecību, apkopi un servisu, sniedz konsultācijas saistošos jautājumos, piedāvā meistarklases un aicina apgūt
dažādas ar kafijas pagatavošanu saistītas iemaņas uzņēmuma “kafijas skolā”.
3) SIA “Melnā kafija” ir skaidri definēta: misija, kurā ietverti visi ideālas misijas
elementi; vīzija, kas atbilst gandrīz visām efektīvi formulētas vīzijas pazīmēm;
vērtības, kas norāda, kā uzņēmumam jāveic bizness, kā jāuzvedas vadītājam un
darbiniekiem un kā jāveido uzņēmums, lai īstenotu tā misiju. SIA “Melnā kafija” iekšienē ir skaidri definēti īstermiņa un ilgtermiņa mērķi un uzdevumi,
kas atbilst visām mērķa formulēšanas pazīmēm saskaņā ar SMART principu,
taču uzņēmumā mājaslapā publicētie mērķi tām neatbilst.
4) SIA “Melnā kafija” ir nepieciešamie materiāli un nemateriālie resursi
saimnieciskās darbības veikšanai; uzņēmuma spējas un prasmes, ar kuru
palīdzību veiksmīgi izmantoti uzņēmumam esošie resursi, padarījuši SIA
“Melnā kafija” par lielāko kafijas ražotāju Latvijā, kas jau gadiem atbild par 80-
90% no visas Latvijā saražotās kafijas produkcijas.
5) Izvērtējot SIA “Melnā kafija” pēc Portera piecu spēku modeļa, secināts, ka:
piegādātāju spēks un to nodrošinātās galvenās izejvielas – zaļās kafijas pupiņas
– ir priekšnoteikums kvalitatīva gala produkta saražošanai, kamdēļ uzņēmums
cieši sadarbojas ar kafijas audzētājiem to atrašanās vietā un iegulda līdzekļus šo
kafijas audzētāju saimniecību sertificēšanā; konkurence nozarē Latvijas tirgū ir
intensīva, SIA “Melnā kafija” visvairāk izjūtot lielo starptautisko kafijas
ražotāju ietekmi; pircēju spēks nav mazsvarīgs galvenokārt ļoti zemo
pārslēgšanās izmaksu un tirgū pieejamā plašā produkcijas sortimenta dēļ;
Latvijā (un arī citās valstīs) izteiktās kafijas dzeršanas kultūras dēļ aizstājējpreču spēks ir salīdzinoši neliels; nozarē pastāvošo ieejas barjeru dēļ kā no ražošanas, tā arī no preču izplatīšanas viedokļa jaunienācēju draudi nevar tikt uzskatīti par galveno SIA “Melnā kafija” darbību ietekmējošo spēku.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register