Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:767606
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.03.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teorija    4
  Mārketinga Komunikācijas rīki    5
  Par kompāniju    6
  SVID analīze    8
  Secinājumi un priekšlikumi    9
  Izmantotie avoti    10
Extract

Pirmo pašapkalpošanās pārtikas veikalu “Piggly Wiggly” 1916. gadā Memfisā, Tenesī štatā, ASV atvēra izgudrotājs un uzņēmējs Klarenss Saunderss. Tagad mēs nevaram iedomāties savu dzīvi bez vietas kur brīvi aiziet, apskatīt, izvēlēties un iegādāties sev nepieciešamo pārtiku un citas pirmās nepieciešamības preces.
Kas ir pārtikas veikals? Pārtikas veikals ir veikals, kurā galvenokārt tiek tirgots vispārējs pārtikas preču klāsts,kas var būt svaigi vai iepakoti. Lielāka veida veikalos, kas pārdod pārtikas preces, piemēram, lielveikalos, parasti ir ievērojams daudzums nepārtikas preču, piemēram, apģērbu un sadzīves priekšmetu. Mazie pārtikas preču veikali, kuros pārdod galvenokārt augļus un dārzeņus, ir zināmi kā zaļumu veikali vai produkcijas tirgi ,savukārt mazie pārtikas preču veikali, kuros pārsvarā pārdod gatavu pārtiku, piemēram, konfektes un uzkodas, tiek dēvēti par piemājas veikaliem vai delikatešu veikaliem.
Daži pārtikas preču veikali specializējas noteiktu valstu vai reģionu, piemēram, ķīniešu, itāļu, Tuvo Austrumu, Indijas, Krievijas vai Polijas, pārtikas produktos. Šie veikali ir zināmi kā etniskie tirgi, un tie var kalpot arī par imigrantu pulcēšanās vietām.
Šobrīd Latvijā cilvēkiem ir palša izvēle no vairākiem pārtikas preču veikalu tīkliem, tādiem kā CITRO, Elvi, Maxima, Mego, Prisma, Rimi, Sky, Top!, un nesen no Vācijas ienākušais – Lidl. Pārsvarā pircēji izvēlās sev tuvāko un izdevīgāko veikalu, bet ir cilvēki kuri skrien pēc reklāmā redzētā vai dzirdētā, tādēļ mūsdienās pareiza mārketinga komunikācija ir neatņemama sastāvdaļa veiksmīgai veikala darbībai.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register