Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:329209
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Situācijas apraksts    5
2.  Mārketinga makrovide    7
3.  Mārketinga mikrovide    8
4.  Preces attīstības posms    10
5.  Mērķa tirgus noteikšana    13
6.  Konkurence    15
7.  SWOT analīze    18
8.  Mārketinga stratēģiskā plānošana    19
  Virzīšanās tirgū    22
  Cena    22
  Taktikas pielietojums    23
  Kontrole    24
9.  Pielikums    26
10.  Secinājumi    27
11.  Izmantotās literatūras saraksts    30
Extract

Uzmanīgi un stratēģiski pareizi cīnoties, jūs varat uzvarēt. Vissvarīgākais ir atrast pareizo stratēģiju. Šķiet, ka daudziem mārketinga speciālistiem tas nav saprotams, it īpaši tiem, kas saskārušies ar saviem lielajiem konkurentiem. Taču, pārvarot apjukumu, ko rada tik daudzās dažādu profesoru mācības, jūs nonākat pie slēdziena, ka pareizā stratēģija ir pavisam vienkārša. Mārketingā galvenais ir plānot savus gājienus tā, lai konkurenti būtu spiesti sekot jums. Tas nozīmē, ka mārketingam, tā stratēģijai un tās pielietošanai ir jābūt agresīvai un pret to jāizturas ļoti nopietni.
Uzņēmums, uzņēmējs, uzņēmējdarbība ir ikdienā bieži lietojami jēdzieni un katram cilvēkam par tiem ir kaut kas zināms. Ar šiem jēdzieniem saistītos jautājumus pēta un analizē menedžments, kas skar firmu dibināšanu, organizēšanu, darbību, lietišķo ekonomiku un visu uzņēmējdarbību formu pārvaldi - saimnieciskās darbības, tehniskās bāzes uzskaiti un citus aspektus.
Uzņēmējdarbība nav tikai darbošanās veids, tā ir arī noteikts uzvedības tips un stils, īpašs domāšanas veids, gandrīz kā dzīvesveids. Tas viss prasa netradicionālu risinājumu meklēšanu un ieviešanu. Tikpat svarīga ir jaunu izejvielu un jaunu tirgu meklēšana un jaunu organizācijas un vadīšanas formu ieviešana. To visu var panākt ar personisku aktivitāti, prasmi mobilizēt savu gribasspēku, gribēt un mācēt efektīvi risināt izvirzītos uzdevumus un gūt maksimālu labumu katrā konkrētā situācijā.
Taču jebkura uzņēmējdarbība ir saistīta ar risku, tas nozīmē, ka veicot jebkuru pasākumu, jāapzinās, ka to pavadīs ne tikai panākumi, bet kā iepriekš minēju, var pat sākties cīņa tikai par izdzīvošanu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register