Uzmanīgi un stratēģiski pareizi cīnoties, jūs varat uzvarēt. Vissvarīgākais ir atrast pareizo stratēģiju. Šķiet, ka daudziem mārketinga speciālistiem tas nav saprotams, it īpaši tiem, kas saskārušies ar saviem lielajiem konkurentiem. Taču, pārvarot apjukumu, ko rada tik daudzās dažādu profesoru mācības, jūs nonākat pie slēdziena, ka pareizā stratēģija ir pavisam vienkārša. Mārketingā galvenais ir plānot savus gājienus tā, lai konkurenti būtu spiesti sekot jums. Tas nozīmē, ka mārketingam, tā stratēģijai un tās pielietošanai ir jābūt agresīvai un pret to jāizturas ļoti nopietni.
Uzņēmums, uzņēmējs, uzņēmējdarbība ir ikdienā bieži lietojami jēdzieni un katram cilvēkam par tiem ir kaut kas zināms. Ar šiem jēdzieniem saistītos jautājumus pēta un analizē menedžments, kas skar firmu dibināšanu, organizēšanu, darbību, lietišķo ekonomiku un visu uzņēmējdarbību formu pārvaldi - saimnieciskās darbības, tehniskās bāzes uzskaiti un citus aspektus.
Uzņēmējdarbība nav tikai darbošanās veids, tā ir arī noteikts uzvedības tips un stils, īpašs domāšanas veids, gandrīz kā dzīvesveids. Tas viss prasa netradicionālu risinājumu meklēšanu un ieviešanu. Tikpat svarīga ir jaunu izejvielu un jaunu tirgu meklēšana un jaunu organizācijas un vadīšanas formu ieviešana. To visu var panākt ar personisku aktivitāti, prasmi mobilizēt savu gribasspēku, gribēt un mācēt efektīvi risināt izvirzītos uzdevumus un gūt maksimālu labumu katrā konkrētā situācijā.
Taču jebkura uzņēmējdarbība ir saistīta ar risku, tas nozīmē, ka veicot jebkuru pasākumu, jāapzinās, ka to pavadīs ne tikai panākumi, bet kā iepriekš minēju, var pat sākties cīņa tikai par izdzīvošanu.…