Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:357822
 
Evaluation:
Published: 01.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Situācijas apraksts    4
1.1.  Mēbeļu tirgus patreizējā stāvokļa analīze    4
1.2.  Uzņēmuma produkcijas raksturojums    5
2.  Mārketinga mikrovide    6
2.1.  Klienti un pircēji    6
2.2.  Konkurenti    7
2.3.  Starpnieki    9
2.4.  Piegādātāji    9
3.  SWOT analīzes tabula    10
4.  Mārketinga mērķi un stratēģijas    11
5.  Mārketinga programma    12
5.1.  Produkta lēmumi    12
5.2.  Cenas veidošanas lēmumi    12
5.3.  Sadales kanāli    13
5.4.  Produkta virzīšana tirgū    15
Extract

Sadales kanālu raksturo līmeņu skaits:
Nulles līmeņu kanālu veido ražotājs, kurs realizē preces tieši patērētājam.
Vienlīmeņa kanāls sastāv no viena starpnieka.
Divlīmeņa kanāla ir divi starpnieki.
Savukārt trīslīmeņa kanāls sastāv no trim starpniekiem [7, 420. – 421. lpp.].

Par starpniekiem bija pateikts, ka SIA „X” mēbeļu salons darbojas bez starpnieku palīdzības, tātad tas ir pieskaitāms pie vienlīmeņu kanāla, kad ražotājs pats sadarbojas ar mazumtirgotāju.
Sakarā ar lēmumu pieņemšanu par preču kustību, dotais uzņēmums neveido lielus preču krājumus noliktavās, kas pie nerealizēšanas veido lielu krājumu, līdz ar to palielinās arī izmaksas.
Veidojot preču kustības sistēmu, jāņem vērā klientu prasības attiecībā uz preci:
1) savlaicīga preču piegāde;
2) piegādātāja gatavība apmierināt klienta ārkārtējās vajadzības;
3) akurāta apiešanās ar preču iekraušanu un izkraušanu;
4) piegādātāju gatavība pieņemt preces atpakaļ ar defektiem un aizstāt tās ar citam;
5) piegādātāja gatavība
6) veidot preču un materiālu krājumu klientu interesēs [9, 72. lpp.].

Ir zināms, ka mēbeles aizņem daudz vietas un tas nozīmē, ka arī noliktavās tām būs jāatvēl krietni vairāk vietas nekā citām precēm. Tādēļ SIA „X” mēbeļu salons noliktavā glabā nedaudzus mēbeļu komplektus no pieprasītākajam sērijām.
Ļoti reti, bet tomēr gadās, ka dažām mēbelēm mērojot garu ceļu līdz Latvijai, gadās kādas preces ar defektiem. Tās tiek saprotoši un ātri nomainītas uz jaunām.
Klienti ir diezgan saprotoši un gatavi gaidīt mēbeles (saprotams noteiktu laiku), jo viņi saprot, ka biroju nevar izveidot viena vai divās dienās. Biroju izveidošana prasa ilgu laiku, tas jādara nesteidzoties un visu iepriekš izplānojot, lai darba beigās būtu redzams labs, kvalitatīvs un patīkams rezultāts.
Lai gūtu lielāku peļņu SIA „X” mēbeļu salons sadarbojas ar piegādātājiem, klientiem piedāvājot kvalitatīvu apkalpošanu, kā arī papildpakalpojumus - uzstādīšanu, projektēšanu, interjerista pakalpojumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register