Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:902230
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ekonomiskās un sociālās īpatnības mūsu valstī ir mainījušas skolēnu ģimeņu sociāli – demogrāfisko portretu. Šodien pirmklasnieku māmiņas strādā, pagarinātās dienas grupas apmeklē vairāk kā 2/3 sākumskolas skolēnu, viņu ģimenes skolā visbiežāk pārstāv vecmāmiņas, vectētiņi, tuvākie radinieki, draugi u.c. Pēdējos gados skolā krietni ir vērojama ģimeņu sociālā noslāņošanās, ir palielinājies nepilno ģimeņu skaits. Skolas un ģimenes sadarbības iespējas mazina vairumam skolēnu tālā skolas atrašanās no dzīvesvietas, no viņu vecāku darba vietām, daudzu vecāku nenormētais darba laiks, bet dažreiz arī ilgāka, viena no vecākiem, prombūtne darba dēļ. Skolas ``ģimeniskā telpa`` kvalitatīvi ir mainījusies, pie tam ģimeņu vecāko paaudžu izglītības līmenis vēl joprojām ir augsts.
Skolas uzdevums ir pilntiesīgu pedagoģiskā procesa līdzdalībnieku – skolotājs, skolēns, viņu ģimenes – kolektīva veidošana. Pie kam ģimeni, no skolas ``izmantotāja`` statusa, nepieciešams pārvest skolai ``devēja`` statusā, t.i., izrādot pirmkārt, tai morālu atbalstu un palīdzību un, ja tas ir iespējams, arī materiālu palīdzību atbilstošu ģimenes iespējām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register