Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,65 (13%)
Discounted price*:
4,34
Purchase
Add to Wish List
ID number:405613
Author:
Evaluation:
Published: 13.02.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Patstāvības veidošanās jaunākajā skolas vecumā    6
1.1.  Dažādu autoru skaidrojums jēdzienam patstāvība    6
1.2.  Patstāvības audzināšana vēsturiskā skatījumā    7
1.3.  Patstāvības audzināšana Latvijas autoru skatījumā    10
2.  Bērnu individuāli psiholoģiskas īpatnības jaunākajā skolas vecumā    12
2.1.  Bērnu vecumposmu īpatnības 20.gadsimta sākuma psihologu skatījumā    12
2.2.  Mācību un audzināšanas raksturojums pedagogu skatījumā jaunākajā skolas vecumā    12
3.  Patstāvīgā darba veidi sākumskolā un to raksturojums    16
4.  Empīriskais pētījums par patstāvīgo darbu izmantošanu sākumskolā    21
  Nobeigums    28
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    29
  Pielikumi    31
Extract

Nobeigums
Analizējot vēsturisko, pedagoģisko un psiholoģisko literatūru tika atrasts daudz informācijas par patstāvīgā darba metodēm, to izmantošanu un dažādību. Pēc pedagoģiskās literatūras analīzes autore secinat to, ka, izmantojot patstāvīgā darba metodi, tiek attīsta neatkarīgu pētījumu ieradums, kas veido disciplīnu un gribasspēku; tiek palielināta interese par konkrēto tēmu; tiek paaugstināts skolēnu zināšanu līmenis.
Sudiju darba sākumā autore izvirzīja hipotēzi – patstāvīgā darba metožu izmantošana sākumskolas mācību procesā sekmē mācību satura apguvi. Darba gaitā hipotēze apstiprinājas, jo skolēniem veicot patstāvīgos darbus uzlabojas un nostiprinās viņu zināšanas par konkrēto tematu. Patstāvīgie darbi palīdz praksē izmantot stundā iegūtās zināšanas, attīsta neatkarīgu pētījumu ieradumu, kas veido disciplīnu un gribasspēku, palielina interesi par konkrēto tēmu, paaugstina skolēnu zināšanu līmeni.
Darba gaitā autore uzzināja dažādu autoru viedokli par to, kas ir patstāvība, patstāvīgais darbs, pašizglītība. Tika noskaidrots kāda ir un kādai ir jābūt patstāvībai vēsturiskajā skatījumā. Pedagogi uzsvēra to, ka bērns ir jāaudzina būt patstāvīgs. Latvijā līdz ar jaunlatviešu kustības sākumu, par audzināšanas mērķi tika izvirzīts patstāvīgi domāt un spriest spējīgs cilvēks. (Anspaks, Staris, 1994)
Pētījumā autore vēlējās uzzināt to, vai un kā sākumskolas skolotāji savā praksē izmanto patstāvīgā darba metodi, tas izdevās un tika iegūta izsmeļoša informācija par mācību procesu sākumskolā. Pēījumā tika noskaidrots arī tas kādos mēcību tematos sākumskolas skolotāji izmanto patstāvīgo darbu metodi. Tika noskaidrots arī tas, kāds ir skolotāju viedoklis par Izglītības ministra Kārļa Šadurska izteikto ideju par mājasdarbu ierobežošanu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,07 €
Work pack Nr. 1359216
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register