Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:882054
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    2
  Ievads    3
  Klientu apkalpošana    4
  Klientu apkalpošanas būtība    4
  Klientu apkalpošanu ietekmējošie faktori    4
  "Slepenā pircēja” metodes pielietojums praksē    7
  Secinājumi    8
  Vēres    9
Extract

Jebkurš bizness sākas ar klientu. Ja ir klients – ir bizness, nav klienta – nav biznesa. Pārdot kādu produktu ir liela māksla, kas ne katram ir pa spēkam.
Attiecības ar klientu neveido tikai pārdevēji, tās veido viss uzņēmums kopumā, sākot ar vadības noteikto misiju un darba principiem, turpinot ar augstākās vadības spēju iedvesmot un motivēt vidējā līmeņa vadību, un visbeidzot nonākam pie darbinieka, kurš atkarībā no vadības atbalsta sniedz pakalpojumu ar pievienoto vērtību vai - atņemto vērtību. Uz darbinieku rēķina – uz viņa motivāciju, kvalifikāciju un saskarsmes prasmēm, nedrīkst taupīt, jo tādā veidā var radīt tikai zaudējumus uzņēmumam.
Mūsdienu tirgus apstākļos vairs nav pieļaujam situācija, kad uzņēmums var strādāt un pieņemt lēmumus, nedomājot par klientiem. Tāpēc ir svarīga ilgtermiņa attiecību veidošana ar klientu. Ir vispārzināms, ka piesaistīt jaunu klientu izmaksā vairākas reizes dārgāk nekā noturēt veco. Visbiežākais klienta zaudēšanas cēlonis ir zems klientu apkalpošanas līmenis. Un svarīgi atcerēties – klientam vienmēr ir izvēle, vai pirkt no jums vai jūsu konkurentiem. Tādēļ ir absolūti svarīgi darīt visu iespējamo, lai klients veiktu pirkumu, apmierināts atstātu tirdzniecības vietu un noteikti atgrieztos vēlreiz un vēlreiz.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1308064
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register