-
Sociālais mārketings un tā veidi
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 1 | |
PĒTĪJUMA IZKLĀSTS | 2 | |
1. | Sociālais mārketings no teorētiskā aspekta | 2 |
1.1. | Sociālā mārketinga būtība | 2 |
1.1.1. | Sociālā mārketinga jēdziens | 2 |
1.1.2. | Sociālā mārketinga vēsture | 5 |
1.1.3. | Orientācija uz patērētāju | 7 |
1.2. | Sociālā mārketinga elementi | 8 |
1.2.1. | Pamatelementi | 8 |
1.2.2. | Papildelementi | 10 |
1.2.3. | Mārketinga Mix stratēģija | 11 |
1.3. | Sociālā mārketinga plānošana | 12 |
2. | Sociālā mārketinga praktiskais pielietojums | 14 |
2.1. | Reklāmas nozīme sociālajā mārketingā | 14 |
2.1.1. | Populārākie mediju veidi | 14 |
2.1.2. | Populārākas sociālās reklāmas | 15 |
2.2. | Sociālais mārketings internetā | 17 |
2.3. | Sociālais mārketings uzņēmējdarbībā | 19 |
2.4. | Sociālais mārketings veselības aizsardzībā | 22 |
Secinājumi un priekšlikumi | 25 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 26 |
Veselības komunikāciju joma ir strauji mainījās pēdējo desmitgadu laikā. Tā ir attīstījusies no vienas dimensijas, kas bija saistīta ar sabiedrisko pakalpojumu paziņojumiem, uz progresīvāku pieeju, kas balstās uz veiksmīgas metodes, ko izmanto komerciālie tirgotāji, tā saucamo „sociālo mārketingu”. Nevis diktējot, kā informācija ir jānogādā no augšas uz leju, sabiedrības veselības aprūpes speciālisti paši mācās klausīties mērķauditorijas vajadzības un vēlmes, uz tā pamatā veidojot mārketinga programmas. Viņi koncentrējas uz „patērētāja” padziļinātu izpēti un pastāvīgi pārvērtē katras programmas aspektus. Faktiski pētījums un novērtējums veido sociālā mārketinga procesa galveno stūrakmeni.
Sociālo mārketingu piemēro, lai nodrošinātu gan atsevišķa patērētāja, gan arī visas sabiedrības ilglaicīgu labklājību. Sociālā mārketinga koncepcija būtībā atbilst jebkuras sabiedrības mērķiem, taču neīstenojas automātiski. Dažreiz saasinās pretrunas starp patērētāju interesēm, kuri grib apmierināt savas konkrētās vajadzības, un sabiedrības interesēm, kura ieinteresēta personības attīstībā un ekoloģiski tīrā apkārtējā vidē.…
Veselības komunikāciju joma ir strauji mainījās pēdējo desmitgadu laikā. Tā ir attīstījusies no vienas dimensijas, kas bija saistīta ar sabiedrisko pakalpojumu paziņojumiem, uz progresīvāku pieeju, kas balstās uz veiksmīgas metodes, ko izmanto komerciālie tirgotāji, tā saucamo „sociālo mārketingu”. Nevis diktējot, kā informācija ir jānogādā no augšas uz leju, sabiedrības veselības aprūpes speciālisti paši mācās klausīties mērķauditorijas vajadzības un vēlmes, uz tā pamatā veidojot mārketinga programmas. Viņi koncentrējas uz „patērētāja” padziļinātu izpēti un pastāvīgi pārvērtē katras programmas aspektus. Faktiski pētījums un novērtējums veido sociālā mārketinga procesa galveno stūrakmeni. Sociālo mārketingu piemēro, lai nodrošinātu gan atsevišķa patērētāja, gan arī visas sabiedrības ilglaicīgu labklājību. Sociālā mārketinga koncepcija būtībā atbilst jebkuras sabiedrības mērķiem, taču neīstenojas automātiski. Dažreiz saasinās pretrunas starp patērētāju interesēm, kuri grib apmierināt savas konkrētās vajadzības, un sabiedrības interesēm, kura ieinteresēta personības attīstībā un ekoloģiski tīrā apkārtējā vidē. Kursa darba mērķis ir izpētīt sociālo mārketingu. Darba pētījuma objekts ir sociālais mārketings, bet darba pētījuma priekšmets ir sociālās reklāmas; sociālā mārketinga koncepcijas internetā, uzņēmējdarbība un veselības aizsardzībā.
-
Mediju mārketings
Research Papers8 Public Relations, Marketing, Advertising, Economics
- Sociālais mārketings un tā veidi
-
Tūrisma pakalpojumu mārketings
Research Papers18 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Tūrisma pakalpojumu mārketings
Research Papers for university18
-
Mediju mārketings
Research Papers for university8
-
Reklāmas izplatīšanās veidi Latvijā un to raksturojums
Research Papers for university11
-
Starptautiskais mārketings: plānošana un realizācija
Research Papers for university26
-
Reklāma tās funkcijas, mērķi un veidi
Research Papers for university17