Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:989301
 
Evaluation:
Published: 06.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    1
  PĒTĪJUMA IZKLĀSTS    2
1.  Sociālais mārketings no teorētiskā aspekta    2
1.1.  Sociālā mārketinga būtība    2
1.1.1.  Sociālā mārketinga jēdziens    2
1.1.2.  Sociālā mārketinga vēsture    5
1.1.3.  Orientācija uz patērētāju    7
1.2.  Sociālā mārketinga elementi    8
1.2.1.  Pamatelementi    8
1.2.2.  Papildelementi    10
1.2.3.  Mārketinga Mix stratēģija    11
1.3.  Sociālā mārketinga plānošana    12
2.  Sociālā mārketinga praktiskais pielietojums    14
2.1.  Reklāmas nozīme sociālajā mārketingā    14
2.1.1.  Populārākie mediju veidi    14
2.1.2.  Populārākas sociālās reklāmas    15
2.2.  Sociālais mārketings internetā    17
2.3.  Sociālais mārketings uzņēmējdarbībā    19
2.4.  Sociālais mārketings veselības aizsardzībā    22
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Bibliogrāfiskais saraksts    26
Extract

Veselības komunikāciju joma ir strauji mainījās pēdējo desmitgadu laikā. Tā ir attīstījusies no vienas dimensijas, kas bija saistīta ar sabiedrisko pakalpojumu paziņojumiem, uz progresīvāku pieeju, kas balstās uz veiksmīgas metodes, ko izmanto komerciālie tirgotāji, tā saucamo „sociālo mārketingu”. Nevis diktējot, kā informācija ir jānogādā no augšas uz leju, sabiedrības veselības aprūpes speciālisti paši mācās klausīties mērķauditorijas vajadzības un vēlmes, uz tā pamatā veidojot mārketinga programmas. Viņi koncentrējas uz „patērētāja” padziļinātu izpēti un pastāvīgi pārvērtē katras programmas aspektus. Faktiski pētījums un novērtējums veido sociālā mārketinga procesa galveno stūrakmeni.
Sociālo mārketingu piemēro, lai nodrošinātu gan atsevišķa patērētāja, gan arī visas sabiedrības ilglaicīgu labklājību. Sociālā mārketinga koncepcija būtībā atbilst jebkuras sabiedrības mērķiem, taču neīstenojas automātiski. Dažreiz saasinās pretrunas starp patērētāju interesēm, kuri grib apmierināt savas konkrētās vajadzības, un sabiedrības interesēm, kura ieinteresēta personības attīstībā un ekoloģiski tīrā apkārtējā vidē.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register