Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:528623
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Sociālās iemācīšanās teorija, saukta arī par novērojošo iemācīšanos (observational learning), ir radusies 20. gadsimta 70.-to gadu beigās. Šīs teorijas autors un viens no vadošajiem tās pārstāvjiem ir Alberts Bandura, kurš vēlāk šo teoriju vēl vairāk paplašinājis, papildinājis un nosaucis par sociālās izziņas teoriju (social cognitive theory).1
Sociālās iemācīšanās teorijas mērķis ir izskaidrot sarežģīto cilvēka sociālo uzvedību. Visas iepriekš valdošās teorijas cilvēka rīcību izskaidroja vai nu ar personības faktoriem, vai situatīviem faktoriem, izslēdzot kognitīvās struktūras un procesus. Taču Bandura radīja teoriju, kurā pamatoja, ka indivīds nav tikai pasīvs atbildētājs uz ārējiem stimuliem vai neapzinātu iekšēju stimulu upuris, un parādīja kognitīvo faktoru būtisko nozīmi. Savā teorijā autors parāda, ka cilvēka uzvedība izskaidrojama ar nepārtrauktu reciprokālu interaktivitāti, kurā personības, situatīvie (apkārtējās vides) un uzvedības faktori savstarpēji mijiedarbojas kā savstarpēji atkarīgi komponenti…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1132761
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register