Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:899160
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3-4
  TEORĒTISKĀ DAĻA    4-17
1.  Kādi ir pusaudžu uzvedības motīvi un motivācijas    4-5
2.  Pusaudžu vajadzība piederēt grupai    6-9
3.  Pusaudžu grupu veidošanās principi un klasifikācija    9-10
4.  Sociālās mijiedarbības pusaudžu grupās    10-14
  grupas ietekme uz personību    10-11
  sociālas iedarbības modeļi grupā    11-14
5.  Konfliktu cēloņi un to risināšanas iespējas pusaudžu grupās    15-17
  NOBEIGUMS    17-18
  MANI SECINĀJUMI    18-19
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    20
Extract

Ievads. Cilvēks pēc savas būtības ir sociāla būtne, stāsts par Robinsonu Kruzo patiess šķiet tikai grāmatas lapaspusēs, dzīves īstenība ir tāda, ka mēs nevaram bez līdzcilvēkiem. Sociālā psiholoģija ir zinātne, kas analizē, ko cilvēki domā par citiem cilvēkiem, kā ietekmē viens otru un kādas ir to savstarpējās izturēšanās. 1908. gadā klajā nāca divas grāmatas: W. McDougall ,,Ievads sociālajā psiholoģijā’’ un J.A. Rosa ,,Sociālā psiholoģija’’, šo gadu arī uzskata par sociālās zinātnes veidošanās laiku.
Pusaudža gadi ir pārejas posms starp bērnību un jaunību, tas ir periods no 11 līdz 15 gadiem. Pusaudžu vecumā notiek nopietnas izmaiņas bioloģiskajos un kognitīvajos procesos, ko ļoti spēcīgi pastiprina afektīvās sfēras īpatnības šajā vecumā. Šajā darbā, analizēdama dažādus autorus par manis izvēlēto tēmu, vēlos izprast pusaudzi kā personību un individualitāti, kura saskarsmē ar citiem cilvēkiem meklē savu identitāti, savu ES koncepciju, tādā veidā integrējoties sabiedrībā, iekļaujoties sociumā. Mani interesē kādi ir šī vecuma posma sociālās rīcības motīvi, kuras ir galvenās vajadzības šajā vecumā un kādas ir pusaudžu savstarpējās mijiedarbības īpatnības, uz kādiem principiem balstās savstarpējo attiecību veidošanās. Mans grūtākais uzdevums ir noskaidrot, kas izraisa savstarpējo konfliktu situāciju un kā nodrošināt veselīgu gaisotni grupās, kuru locekļi ir pusaudži. Katrs mēs esam unikāls dabas brīnums, kurš neatkārtojas. Nav iespējams atrast vienu stingru ,,pankūku recepti’’ visiem jauniešiem, jo katrs ir tik individuāls un savdabīgs, kas vienam ir noderīgs, tas citam pilnīgi kaitīgs. Pusaudža vecums, tas ir cilvēcīguma pārbaudes laiks, kad tu centies smaidīt, kaut gribas bļaut no neizpratnes. Vējš ir daudz vieglāk saprotams, nekā pusaudzis ar saviem niķiem un knifiem. Vai tiešām, lai izprastu pusaudžu psihi un uzvedību, vienīgā iespēja ir nokrāsot zaļus matus un lekt līdz? Labāk būtu atrast citu līdzekli, kā veidot ceļu uz viņu prātiem un sirdīm, nepazaudējot sevi. Man ir vēlēšanās akadēmiskajās studijās apgūt teorētiski, kas nosaka pusaudžu savstarpējās attiecības, vai tās savos pamatos atšķiras no pieaugušo saskarsmēm, kur ir paslēpta pusaudžu īpatnējās pasaules izpratnes noslēpums. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register