Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:908468
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Not used
Extract

Sociālo pedagogu darba mērķi ir rūpēties:
lai tiktu ievērota cilvēka cieņa;
lai audzināmajam un izglītojamajam cilvēkam pavērtos iespējas patstāvīgi un atbildīgi veidot savu dzīvi un aktīvi piedalīties sabiedrības un kultūras dzīvē;
lai ģimenes, sabiedrības un kultūras radītie audzināšanas un izglītības priekšnoteikumi audzinājamajam un izglītojamajam cilvēkam sniegtu iespējas attīstīt un saglabāt savu identitāti un personību,kā arī radītu viņam dzīves telpu patstāvīgai un atbildīgai darbībai;
Sociālais pedagogs praksē strādā ļoti daudzveidīgi. Svarīgākās darbības ir šādas: audzināšana,mācīšana, veicināšana,konsultācija, atbalsts, plānošana, koordinācija, konfliktu risināšana, vadība, pārvalde, novērtēšana un jauninājumu ieviešana.
Īpaša sociālā pedagoga darba pazīme ir tā, ka nepastāv noteicošas metodes vai koncepcijas, sociālā pedagoga darba ikdienā tiek integratīvi pielietotas dažādas metodes un koncepcijas.
Metožu koncepcijas ir darba paņēmienu sistēmas, kas strukturē darbu un piešķir tam īpašus uzsvarus. Sociālās pedagoģijas metožu koncepciju galvenās grupas ir šādas:
atklātā darba metodes;
personālais darbs, materiālais nodrošinājums un refleksiju grupas;
uz pieredzi orientēts darbs (ikdienas dzīves orientācija un sociālā mācīšanās);
uz piedzīvojumiem balstītās metodes.
Sociālā pedagoga darbā bērniem no riska ģimenēm kā vienu no metodēm var pielietot brīvā laika pedagoģijas metodes. Brīvā laika aktivitāšu pamatprincipi ir individuāls laika iedalījums, brīvprātīga un nepiespiesta darbība, izvēles iespēja, vairāk iespēju pašiniciatīvai. Ja bērniem ar psiholoģiskām problēmām neko neuzspiež, viņi brīvajā laikā nepiespiestā atmosfērā atrod drosmi saskarties ar jaunu pieredzi, jauniem notikumiem un viņi atrod ceļu uz lielāku autonomiju.
Plānotās projekta aktivitātes- nodarbības par galda kultūru, ģērbšanās pamatprasmes, veselības mācība- tiks veidotas, lai iepazīstinātu bērnu par apkārtējās vides kultūras izteiksmes formām.Cilvēks, attīstoties kādā noteiktā kultūrā un kulturāli izglītojoties, iegūst līdzdalības iespējas šajā kultūrā.Mācību procesā attīstās personība.Tā rezultātā var paaugstināties cilvēka pašvērtības izjūta un tas būtu vislabākais sociālā pedagoga darba ŗādītājs strādājot ar šādiem bērniem.
Bērniem no riska ģimenēm darba autori izstrādāja plānu brīvā laika aktivitātātēm, izvēloties vienu no brīvā laika aktivitāšu programmas veida – bērnu vasaras nometnes.
Lai labāk būtu iespējams izprast, kas ir brīvais laiks un kā to var pavadīt, darba autori apskata iespējamos brīvā laika pavadīšanas veidus.
Brīvā laika pavadīšanas veidi:
socializācijas (ciemos iešana un ciemiņu uzņemšana, tikšanās ārpus mājām, sarunas, arī telefona sarunas, par sociālām/atpūtas tēmām un tml.);
sporta un sarīkojumu apmeklēšana (iekļaujot kino, teātru, koncertu, bibliotēku, muzeju, zoo un botānisko dārzu apmeklēšanu, atrakciju parku, sporta, ātrumsacīkšu un citu masu sarīkojumus).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1114514
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register