Secinājumi
Uzsākot savu darbu, autore bija izvirzījusi vairākus uzdevumus mērķa sasniegšanai, ko centās sasniegt, pētot teorētisko materiālu par SPA pakalpojumiem un viesnīcām, kā arī izanalizējot iegūtos aptaujas datus. Apskatot SPA pakalpojumus viesnīcās Baltic Beach Hotel, Usma SPA Hotel un Baltvilla Hotel, autore izdarīja šādus secinājumus:
1) Jo lielāka viesnīca, jo plašāks SPA pakalpojumu klāsts tiek piedāvāts klientiem.
2) Cenas atkarīgas gan no procedūras ilgumu, gan specifikas.
3) Lielākā daļa SPA pakalpojumu izmantotāju ir sievietes.
4) SPA procedūru klientu gaumes ir pārāk atšķirīgas, lai varētu noskaidrot populārākos pakalpojumus lielākās viesnīcās.
5) Liela nozīme, izvēlētos SPA viesnīcas pakalpojumus, ir atrašanās vietai.
6) Reklāma pozitīvi ietekmē SPA viesnīcu atpazīstamību.
Ieteikumi
Apkopojot gan teorētiskās zināšanas, ko autore ieguva darba izstrādes procesā, gan iegūtos aptaujas rezultātus, autore izdarīja secinājumus un izteica ieteikumus, kas varētu uzlabot SPA viesnīcu darbību un piesaistītu vairāk klientus:
1) Lai saglabātu nemainīgu pakalpojumu kvalitāti, SPA viesnīcām būtu jārūpējas par SPA centra speciālistiem, nepieļaujot biežas darbinieku maiņas.
2) Svarīgi SPA viesnīcās atpazīt patstāvīgos klientus un piedāvāt tiem atlaides vai īpašos piedāvājumus.
3) Popularizēt SPA kompleksu, kā atsevišķu, patstāvīgu iestādi, kuru var apmeklēt ne tikai viesnīcu viesi, bet arī „walk-in” klienti.
4) Baltic Beach Hotel vajadzētu informēt klientus par procedūru ilgumu.
…