Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,72 (16%)
Discounted price*:
3,77
Purchase
Add to Wish List
ID number:683358
Evaluation:
Published: 08.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  SPA jēdziens    5
2.  SPA vēsture un attīstība    6
3.  SPA iedalījums    7
4.  SPA procedūras    10
5.  Baltic Beach Hotel    11
6.  Usma SPA Hotel    12
7.  Baltvilla Hotel    13
8.  Pētījums    14
  Secinājumi    19
  Ieteikumi    20
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
Extract

Secinājumi
Uzsākot savu darbu, autore bija izvirzījusi vairākus uzdevumus mērķa sasniegšanai, ko centās sasniegt, pētot teorētisko materiālu par SPA pakalpojumiem un viesnīcām, kā arī izanalizējot iegūtos aptaujas datus. Apskatot SPA pakalpojumus viesnīcās Baltic Beach Hotel, Usma SPA Hotel un Baltvilla Hotel, autore izdarīja šādus secinājumus:
1) Jo lielāka viesnīca, jo plašāks SPA pakalpojumu klāsts tiek piedāvāts klientiem.
2) Cenas atkarīgas gan no procedūras ilgumu, gan specifikas.
3) Lielākā daļa SPA pakalpojumu izmantotāju ir sievietes.
4) SPA procedūru klientu gaumes ir pārāk atšķirīgas, lai varētu noskaidrot populārākos pakalpojumus lielākās viesnīcās.
5) Liela nozīme, izvēlētos SPA viesnīcas pakalpojumus, ir atrašanās vietai.
6) Reklāma pozitīvi ietekmē SPA viesnīcu atpazīstamību.

Ieteikumi
Apkopojot gan teorētiskās zināšanas, ko autore ieguva darba izstrādes procesā, gan iegūtos aptaujas rezultātus, autore izdarīja secinājumus un izteica ieteikumus, kas varētu uzlabot SPA viesnīcu darbību un piesaistītu vairāk klientus:
1) Lai saglabātu nemainīgu pakalpojumu kvalitāti, SPA viesnīcām būtu jārūpējas par SPA centra speciālistiem, nepieļaujot biežas darbinieku maiņas.
2) Svarīgi SPA viesnīcās atpazīt patstāvīgos klientus un piedāvāt tiem atlaides vai īpašos piedāvājumus.
3) Popularizēt SPA kompleksu, kā atsevišķu, patstāvīgu iestādi, kuru var apmeklēt ne tikai viesnīcu viesi, bet arī „walk-in” klienti.
4) Baltic Beach Hotel vajadzētu informēt klientus par procedūru ilgumu.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,76 €
Work pack Nr. 1314015
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „SPA pakalpojuma klāsta raksturojums viesnīcās "SPA Hotel Usma", "Baltvilla", "Jūrmala SPA Hotel"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/683358

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register