Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:654388
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Starptautiskās reklāmas attīstība.
Pēc Otrās pasaules kara, kad amerikāņu firmas iegāja starptautiskajā tirgū, amerikāņu produkcijas lietošana nozīmīgi pieauga. Mūsdienās reklāmas izmaksas ASV sastāda apmēram 50% no izmaksām uz reklāmu visā pasaulē. Kā attīstās nacionālās ekonomikas stabilizācija un personīgo ienākumu pieaugums, tā arī pieauga reklāmas izmantošana.
Mūsdienās reklāma pastāv katrā pasaules valstī, savukārt akcents uz reklāmu noteiktās valstīs ir atkarīgs no valsts attīstības līmeņa, un sabiedrības attieksmes pret reklāmu. Reklāmas izmaksas ir augstas tādās valstīs, kur ir augsts iedzīvotāju ienākumu līmenis.
Šodien reklāmu izmanto visā pasaulē, lai pārdotu idejas, politikas pozīcijas un domas, bet ne tikai preces. Protams, kā komunikācijas forma, starptautiskā reklāma spēlē nozīmīgu lomu valstu tuvināšanās procesā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1127371
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register