Aizvien biežāk reklāmas speciālisti kā reklāmas līdzekli izmanto dažādus reklāmas pasākumus- pārtikas preču degustācijas, jauno preču un pakalpojumu demonstrējumi, modes skates, tirdzniecība kultūras pasākumos. Šādu reklāmas pasākumu galvenā priekšrocība ir tieša pieeja potenciālajiem klientiem. bet kā galveno trūkumu var minēt samērā augstas izmaksas. Reklāmas pasākumu mērķis ir veidot labvēlīgu iespaidu par preci un mudināt potenciālo pircēju šo preci iegādāties. Pie reklāmas pasākumiem var pieskaitīt arī pasākumus pašā reklāmas nozarē, kuri izpaužas kā reklāmas konkursi.
Mūsdienās reklāmas konkursi ir plaši izplatīti visā pasaulē, ļoti daudz reklāmas konkursi notiek Eiropā un Ziemeļamerikā, bet Āzija un Austrālija arī rīko starptautiskus reklāmas konkursus.…