Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:816863
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Reklāmas konkursu aizsākumi    3
  Starptautiskie reklāmas konkursi    4
  Secinājumi    8
  Izmantotās literatūras saraksts    9
Extract

Aizvien biežāk reklāmas speciālisti kā reklāmas līdzekli izmanto dažādus reklāmas pasākumus- pārtikas preču degustācijas, jauno preču un pakalpojumu demonstrējumi, modes skates, tirdzniecība kultūras pasākumos. Šādu reklāmas pasākumu galvenā priekšrocība ir tieša pieeja potenciālajiem klientiem. bet kā galveno trūkumu var minēt samērā augstas izmaksas. Reklāmas pasākumu mērķis ir veidot labvēlīgu iespaidu par preci un mudināt potenciālo pircēju šo preci iegādāties. Pie reklāmas pasākumiem var pieskaitīt arī pasākumus pašā reklāmas nozarē, kuri izpaužas kā reklāmas konkursi.
Mūsdienās reklāmas konkursi ir plaši izplatīti visā pasaulē, ļoti daudz reklāmas konkursi notiek Eiropā un Ziemeļamerikā, bet Āzija un Austrālija arī rīko starptautiskus reklāmas konkursus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register