Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:257482
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma “Stockmann” vēsture un darbības virzieni    5
2.  “Stockmann” biznesa filozofijas pamati    9
3.  Universālveikala grupas mārketinga pasākumu kompleksa elementu analīze    12
3.1.  Produkts un tā raksturlielumi    13
3.1.1.  Universālveikala “Stockmann” produktu klasifikācija    14
3.1.2  Brends    16
3.2.  Pakalpojumi un to kvalitāte    17
3.3.  Preču realizācijas stimulēšana    18
3.2.1.  Reklāma    20
3.2.2.  Individuālā apkalpošana    21
4.  ”Stockmann” cenas veidošanas: jēdziens, faktori un metodes    22
4.1.  Faktori, kuri ietekme cenas noteikšanu    23
4.2.  Uzņēmuma izmantotās cenas stratēģijas    25
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    30
Extract

Līdz 19. gadsimtam mazumtirdzniecības uzņēmumu loma bija nenozīmīga, jo patērētāju pirktspēja bija ierobežota, pastāvēja naturālā saimniecība. Tiek uzskatīts, ka mazumtirdzniecības uzņēmumi sāka attīstīties pēc industriālas revolūcijas 1920. gados. To darbības koncepcija parasti ir balstīta uz pašapkalpošanas sistēmu, elektronisko datu apstrādi, sortimenta ekspansiju. Šādiem veikaliem ir augsta kapitālietilpība, koncentrācija. Jau tagad Rīgā ir daudz tirdzniecības centru, universālveikalu, lielveikalu. Tas ir universālveikals “Centrs”, tirdzniecības centri “Origo”, “Olimpija”, “Mols”, “Alfa”, “Domina” un tagad arī universālveikals “Stockmann”.
Universālveikals ir liela mēroga mazumtirdzniecības institūcija, kurai ir ļoti plašs un dziļš sortiments. Tās uzņēmējdarbības mērķis nav cenas konkurence, bet piedāvātais plašs pakalpojumu klāsts.[2.436]
Mazumtirdzniecības mārketings ir tirdzniecības uzņēmuma darbības biznesa koncepcija, orientējoties uz mērķa tirgus patērētāju vajadzību apmierināšanu un organizācijas mērķu sasniegšanu. Tas sastāv no tirdzniecības analītiska mārketinga (informācijas apkopojums, lai pieņemtu lēmumu attiecībā uz sagādes un noieta tirgu) un mārketinga pasākumu kompleksa. Mazumtirdzniecības uzņēmuma pasākumu komplekss (mārketings – mix) ir tirdzniecības funkciju konkrētā izpausme/realizācija mazumtirdzniecības uzņēmuma līmenī. Tas ir specifisku pasākumu komplekss mērķa tirgus pircēju vēlamās reakcijas nodrošināšanai un attiecību veidošanai ar klientiem.
Universālveikali padara patērētāju dzīvi ērtāku, vieglāku, jo apmeklējot veikalu vienā reizi var iegādāties vairākas lietas. Tas ietaupa laiku. Veikalos ir plašs sortiments, simtiem brendu. Var vienkārši salīdzināt cenas konkurentu brendiem un izvēlēties sev tīkamāko. Pie tam, zinot veikala reputāciju, var bez šaubām pirkt pat visdārgākās lietas, jo kvalitāte ir garantēta. Personāls šādos uzņēmumos ir kvalificētāks, jo vadība pārsvarā apmaksā to sagatavošanai darbam ar klientiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register