Secinājumi
1. Skolnieku mācību uzņēmums “KidCash” ir attīstījies un kļuvis par Individuālo komersantu.
2. Konkurence ir diezgan liela, taču neskatoties uz to uzņēmumam veicas labi un tas strādā ar peļņu.
3. IK “KidCash” ir diezgan liels klientu skaits, bet vajadzētu domāt par tirgus paplašināšanu, iespējām ārpus Latvijas.
4. Uzņēmumā ir kvalitatīvs un ekskluzīvs pieejamās produkcijas sortiments, kuru var iegādāties 7 veikalos Latvijā kā arī ir iespēja sazināties un veikt pasūtījumu.
5. IK “KidCash” Mērķa tirgus pamatā ir bērni un jaunieši, katrai klientu grupai tiek piemērota atšķirīgas grūtības spēle.
6. Uzņēmums katru gadu piedalās Latvijas gadatirgos un izstādēs, tādejādi reklamējot preci un iegūstot jaunus klientus.
7. Uzņēmumā strādā atsaucīgi un zinoši cilvēki, kas spēj atbildēt un palīdzēt ikvienam klientam, kas vēlas iegādāties piedāvāto preci.
…