Katru gadu ikvienā valstī tiek dibināti daudzi jauni uzņēmumi. Tajā pat laikā daudzus uzņēmumus pasludina par maksātnespējīgiem, bankrotējušiem, tie tiek likvidēti. Uzņēmējdarbība un tās vide mūsdienās ir ļoti mainīga. Tāpēc uzņēmējiem nemitīgi jāpilnveido uzņēmējdarbības stratēģija un jākoriģē mērķi. Uzņēmējam pats galvenais ir lūkoties soli, bet vēl labāk vismaz divus soļus uz priekšu tajā jomā, kurā viņš darbojas vai nolēmis darboties. Kā apliecina prakse, tad patiesi konkurētspējīgi ir tie uzņēmumi, kas īsteno inovatīvo uzņēmējdarbību, izmanto jaunāko tehnoloģiju, ļoti rūpīgi veic vides izpēti, izstrādā un elastīgi īsteno attīstības stratēģijas.
Autora analizējamais uzņēmums – SIA “LORE” savu saimniecisko darbību veic jau piekto gadu, bet uzņēmums vēl joprojām nav sistematizējis savus darbības mērķus un izstrādājis attīstības stratēģiju, kurus realizējot uzņēmums nostiprinātu savas pozīcijas tirgū un efektīvi veiktu uzņēmējdarbību.
Referāta mērķis ir analizēt iekšējo un ārējo vidi SIA “LORE A”, kā rezultātā noformulēt stratēģijas virzienus.
Lai realizētu referāta mērķi tiek izvirzīti šādi darba uzdevumi:
1.Raksturot SIA “LORE A” pamatdarbības attīstības galvenos rādītājus.
2.Izpētīt uzņēmuma iekšējās vides faktorus.
3.Izpētīt uzņēmuma ārējās vides faktorus.
4.Veikt SWOT analīzi un izstrādāt uzņēmuma attīstības stratēģiju.
Referāts balstās uz konkrēta uzņēmuma – SIA "LORE A” iekšējās un ārējās vides analīzi, kā rezultātā tiek veikta SWOT analīze un izstrādāta stratēģija.…