Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,99
You save:
0,96 (16%)
Discounted price*:
5,03
Purchase
Add to Wish List
ID number:770784
Author:
Evaluation:
Published: 21.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Stress    5
1.1.  Stresa anatomija    5
1.2.  Stresa posmi    6
1.3.  Visizplatītākie stresa simptomi    7
2.  Ķermeņa un psihes saistība    7
3.  Stresa ietekme uz ādu    9
3.1.  Āda - psihisko reakciju spogulis    9
3.2.  Stress un ādas izsitumi    12
4.  Stresa novēršana    17
4.1.  Pozitīvā domāšana – veselīgs dzīvesveids    22
4.1.1  Mīla ir visa pamats laikā un telpā    24
4.1.2  Vingrinājums    26
5.  Praktiskais pētījums    27
6.  Secinājumi    35
8.  Izmantotā literatūra    37
Extract

6. Secinājumi
Pozitīvas domāšanas jauda ir ļoti svarīgs elements, kad veidojam tādu dzīvi kādu vēlamies. Tas ir veselīgs dzīvesveids, kuru mums vajadzētu piekopt visiem, bet realitāte ir tada kāda tā ir, jo stress mūsdienās ir neatņemama un ikdienišķa katra cilvēka dzīves sastāvdaļa. Ar stresu cilvēks saskaras ik dienas, bet pozitīva domāšana palīdz vieglāk un gaišāk uztvert šo dzīvi kuru dzīvojam, it kā paskatīties no malas un vienkārši baudīt skaistu dzīvi. Pozitīva domāšana ir ne tikai emocionālā komforta priekšnoteikums, tā ietekmē arī fizisko veselību. Pozitīvās domas, kam ļaujam dzīvoties sevī, ir tā svarīgā barība, kas uztur veselu gan ķermeni, gan arī garu. Savukārt sliktās domas bojā ķermeni un sašaurina iespējas justies labi. Mūsu ikdienas problēmas dažkart var pēkšņi šķist tik milzīgas, ka cilvēks tam neredz ne galu, ne malu, Bet patiesībā tas ir tikai veids, kā uz šo konkrēto lietu reaģējam – cits krīt depresijā un pesimisma, cits apdomājas un pieņem situāciju tāda kada ta ir un mēģina saskatīt tajā kaut ko gaišu, kaut ko no kā var mācīties, jo kā jau zinam, nekas dzīvē nenotiek tā pat vien, visam ir sava nozīme un situācijas mūsu dzīve atkārtojas vairakkārt un no tikai no mums pašiem ir atkarīgs tas vai kaut ko esam mācījušie. Un pozītīva domāšana, tas ir milzīgs spēks, milzu enerģija un ir vērts censties to pilnveidot un attīstīt sevī, jo tas tiešam darbojas. Ikdienas gaita, tas var piemirsties, bet to ir jamacas piekopt, lai tā būtu mūsu ikdiena, nevis stress un nelaimes. Tikai gaišām domām un mīlestības pilniem cilvekiem ir nākotne.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,94 €
Work pack Nr. 1356904
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Stresa ietekme uz ādu. Stresa novēršana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/770784

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register