Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:781419
 
Evaluation:
Published: 20.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  SWOT (SVID) analīzes jēdziens    4
3.  SWOT (SVID) analīzes būtība    5
4.  Kad un kāpēc lieto SWOT (SVID) analīzi?    6
  Kā veikt SVID analīzi?    7
5.  Praktiskā daļa    8
6.1  Maiznīcas „Ieva” SWOT (SVID) analīze    8
6.2  Krievijas uzņēmuma SIA „Venice” SWOT(SVID) analīze    9
7.  Secinājumi    10
8.  Literatūras saraksts    11
9.  Pielikumi    12
Extract

Vārds SWOT ir abreviatūra no angļu vārdiem:
S – strenght (spēks- tās organizācijas īpašības, kas tai var palīdzēt sasniegt noteikto mērķi)
W – weaknesses (vājums - tās organizācijas īpašības, kas var kavēt noteiktā mērķa sasniegšanu)
O – opportunities (iespējas - tie ārējie faktori, kas var organizācijai palīdzēt sasniegt noteikto mērķi)
T – threats (draudi - tie ārējie faktori, kas var organizāciju kavēt noteiktā mērķa sasniegšanā).
Tāpēc šī analīze latviski tiek saukta par SVID analīzi.

SVID analīze ir metode, ar kuras palīdzību uzņēmums novērtē savas stiprās un vājās puses, kā arī pastāvošās iespējas vai gaidāmos draudus. Un tikai tad, kad visi četri kritiskie informācijas elementi ir noteikti, balstoties uz tiem, uzņēmums var formulēt un īstenot biznesa stratēģiju plānoto mērķu sasniegšanai. 
Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides novērtēšana ir nozīmīga stratēģiskās plānošanas procesa sastāvdaļa. SVID analīzes rezultāti sniedz uzņēmumam noderīgu informāciju par uzņēmuma iekšējo resursu un attiecībām ar ārējo vidi, kurā tas darbojas. 
 
SVID analīzes galvenais uzdevums ir pieejamo informāciju sadalīt iekšējos un ārējos faktoros. Pie iekšējiem faktoriem pieder stiprās un vājās puses, bet pie ārējiem iespējas un draudi. Kad šīs darbs ir paveikts, SVID analīzes rezultāti parāda, kuri faktori (stiprās puses un iespējas) var palīdzēt uzņēmumam stratēģisko mērķu sasniegšanā, un kuri faktori (vājās puses un draudi) ir šķērsli, kas jāpārvar vai jāsamazina to iedarbību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register