Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:324340
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  IZEJAS DATI    5
2.  STUDIJU PROJEKTA IZPILDESSECĪBA    6
2.1.  Reģiona (maģistrāles) terminālu sistēmas projektēšanas pirmais etaps    6
2.1.1.  Optimāla terminālu skaita un pārvadājumu attāluma aprēķins    6
2.1.2.  Reģiona (maģistrāles) terminālu sistēmas izveidošanas gaidāmais efektivitātes aprēķins    8
2.2.  Reģiona (maģistrāles) terminālu sistēmas projektēšanas otrais etaps    14
2.2.1.  Reģiona klientu loka apzināšanu    14
2.2.2.  Terminālu sistēmai nepieciešamo tehnisko līdzekļu aprēķins    16
2.2.3.  Terminālu sistēmas ražošanas personāla skaita aprēķins    20
2.3.  Termināla konteineru laukuma projektēšana    22
2.3.1.  Uzdevuma varianta izvēle    22
2.3.2.  Termināla konteineru laukuma izmēru aprēķins    22
  SECINĀJUMI    28
  Izmantotās literatūras saraksts    29
  PIELIKUMS    30
Extract

SECINĀJUMI
Izpildot pirmo etapu, tika konstatēts, ka reģionam ir jāpāriet no tiešās pārvadājumu sistēmas uz terminālu sistēmu, ko parāda sekojoši dati:
• Terminālu sistēmas ieviešanai reģionā vajadzētu sekmēt ritošā sastāva izstrādes palielināšanos pa 2,9 reizes.
• Terminālu sistēmas ieviešana reģionā samazinās pārvadājuma pieteikuma izpildīšanas laiku, ņemot vērā laiku kravas partijas uzkrāšanai pie klienta, kas ir vienāds ar ΔT = 1.6 h
• Vadītāja maiņas vidējais ilgums, ieviešot reģionā terminālu sistēmu, samazināsies 2,9 reizes.
• Darba ražīgums sistēmā, t.i., viena darbinieka izstrāde, ieviešot reģiona terminālu tehnoloģiju, palielināsies par 86%.
• Transporta darba vienības pašizmaksas izmaiņas, pārejot uz terminālu sistēmu būs 0,350 no transporta darba vienības pašizmaksas, organizējot pārvadājumus pēc tiešās tehnoloģijas.
Bieži vien konteineru terminālam ir nepieciešams palielināt caurlaides spēju, nepalielinot konteineru glabāšanas laukumu. Caurlaides spēju var palielināt, samazinot laiku, ko konteiners pavada terminālā. Ja konteiners pavada 4 dienas terminālā (pēc kā ir projektēts termināla laukums), tad konteineru laukuma ietilpība ir 8483 konteineru vietas. Kā redzam, samazinot dienu skaitu no 4 uz 2 dienām, papildus iegūstam 4242 konteineru vietas, tādējādi jaunā konteineru laukuma ietilpība ir 12725 konteineru vietas.
Projektējot termināla laukumu, ir nepieciešams ņemt vērā izmantotā iekrāvēja - celtņa gabarītizmērus, lai noteiktu eju platumu starp konteineru grēdām. Tā kā termināla izmantoju RTG celtni Liebherr 7/5/4 WS, tad ejas platums tika noteikts 12m starp krautnēm (ieskaitot 1,5m attālumu starp celtņiem), lai celtņi bez grūtībām varētu pārvietoties un viens otram netraucējot nodrošināt efektīvāko autovilcēju apkalpošanu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register