1. PIRCĒJU SŪDZĪBU ANALĪZES SAGATAVOŠANAS PROCESS
Lai sekmīgi analizētu lielveikalu ķēdes Tip-Top Market apmeklētāju sūdzību pārskatu par pēdējo astoņu nedēļu otrdienām un sniegtu rekomendācijas situācijas uzlabošanai – pircēju sūdzību skaita samazināšanai –, tika izstrādāti soļi pircēju sūdzību analīzes sagatavošanas procesam, un tie attēloti 1.1. att. plūsmkartē. Plūsmkartē izmantotie apzīmējumi un to paskaidrojumi apkopoti 1.1. tabulā.
Plūsmkartē izmantotie apzīmējumi un to paskaidrojumi
Apzīmējums plūsmkartē Paskaidrojums
Sistēmas sākums vai beigas
Konkrēta darbība vai etaps
Sistēmā ienākošs elements
Lēmums
Norāda procesa virzienu un secību vai iespējamās izvēles, ja savieno lēmumu ar citu elementu
Pircēju sūdzību skaita samazināšanai jāveic šādi soļi:…