Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:392397
 
Evaluation:
Published: 24.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga vides analīze    4
1.1.  Mārketinga mikro vides analīze    4
1.1.1.  Coca – Cola plazas īss apraksts    5
1.1.2.  Piegādātāji    6
1.1.3.  Starpnieki    6
1.1.4.  Konkurenti    6
1.1.5.  Pircēji    9
1.1.6.  Ienesīgums    10
1.1.7.  Portera 5 spēku modelis    10
1.2.  Mārketinga makrovides analīze    13
1.2.1.  Ekonomiskās situācijas analīze    13
1.2.2.  Demogrāfiska situācija    14
1.2.3.  Likumdošana un juridiska situācija    14
1.3.  Tirgus ietilpība    14
1.4.  SVID analīze    15
2.  Uzņēmuma mārketinga strateģijas analīze un darbības plānošana    16
2.1.  Patēriņa tirgus segmentēšana    16
2.2.  Pozicionēšana    17
2.3.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    19
2.4.  Pircēju rīcības modelis    20
2.5.  Preces dzīves cikls    21
2.6.  Uzņēmuma mērķi    21
2.7.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gada    22
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    24
  Bibliogrāfiskais saraksts    25
  Pielikums Interesanti fakti    26
  Pielikums Anketa un tās analīze    27
Extract

Ievads

Mūsu kursa darba temats ir SIA „Baltic Cinema” Coca – Cola Plaza analīze. Filmas spēle galvēno lomu mūsu izklaidēšanas dzīvē. Mēs nolemām izpētīt lielako Rīgas kinoteātra darbību. Studiju darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma Coca-Cola Plaza vidi, izanalizēt to ietekmējošos faktorus, tā rezultātā izdarīt secinājumus, kā arī izstrādāt argumentētus priekšlikumus uzņēmuma turpmākajai darbībai.
Studiju darba uzdevumi:

• Veikt uzņēmuma aprakstu, lai varētu objektīvāk novērtēt tā iespējas Latvijā
• Veikt SVID analīzi. Uzņēmumam ir svarīgi apzināties savas stiprās un vājās puses, ienākot jaunā tirgū, zināt kādas ir to iespējas un draudi jaunās preces virzīšanā tirgū
• Izanalizēt Coca-Cola Plaza ārējo vidi un ti ietekmējošos faktorus, lai noteiktu potenciālās iespējas un iespējamos draudus, kā arī pozīcijas tirgū salīdzinot ar konkurentiem
• Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, lai apkopotu veiktās analīzes datus un piedāvātu jaunas idejas un iespējas turpmākai darbībai
• Raksturot patērētāju tirgus. Tirgus izpēte ir nepieciešama, lai veiksmīgāk un efektīvāk virzītu preci tirgū. Informācija par makrovides faktoriem, mērķauditoriju un konkurentiem ļauj uzņēmumam izstrādāt efektīvu preces virzības stratēģiju un mērķus
Darbā tiek izmantota ekonomiskā analīzes, statistiskās analīzes metodes, kā arī tabulas.
Studiju darba izstrādē tika izmantoti jaunākie valsts statistiskie dati, vispārējā un speciālā literatūra, interneta resursi un mācību materiāli.



Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register