-
Tirgus izpēte SIA "Saldus Zeme II"
Research Papers20 Marketing, Advertising, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma iekšējās vides analīze | 4 |
1.1. | Piedāvātais produkts | 4 |
1.2. | Personāls un organizatoriskā struktūra | 5 |
1.3. | SIA „Saldus Zeme II” nodrošinājums ar finanšu resursiem | 6 |
2. | SIA „Saldus Zeme II” tiešas ietekmes ārējās vides faktoru novērtējums | 8 |
2.1. | Patērētāji | 8 |
2.2. | Konkurenti | 9 |
2.3. | Starpnieki | 10 |
2.4. | Kontaktauditorijas | 10 |
2.5. | Piegādātāji | 11 |
3. | SIA „Saldus Zeme II” netiešas ietekmes ārējās vides faktoru novērtējums | 12 |
3.1. | Politiski tiesiskā vide | 12 |
3.2. | Izglītības un kultūras vide | 14 |
3.3. | Ekonomiskā vide | 15 |
3.4. | Demogrāfiskā vide | 16 |
4. | SVID analīze | 17 |
4.1. | Stiprās un vājās puses | 17 |
4.2. | Iespējas un draudi | 19 |
4.3. | SVID matrica | 22 |
Secinājumi | 23 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 24 |
IEVADS
Mūsdienās notiek daudz pārmaiņu, kas skar dažādas biznesa sfēras arī masu mēdijus. Vai mūsdienu tehnoloģiju un dažādu iespēju laikmets pamazām neizspiež no tirgus aprites tik vienkāršos, bet tradicionālos masu mēdijus – laikrakstus?
Studiju darba mērķis ir veikt tirgus izpēti SIA „Saldus Zeme II” laikrakstam. Veikt uzņēmuma iekšējās vides analīzi izpētot SIA „Saldus Zeme II” vēsturi, piedāvāto produktu, personālu un organizatorisko struktūru, kā arī nodrošinājumu ar finanšu resursiem. Veikt tiešas ietekmes ārējās vides faktoru novērtējumu aplūkojot pircējus, konkurentus, starpniekus, piegādātājus un kontaktauditorijas. Kā arī veikt SIA „Saldus Zeme II” netiešas ietekmes ārējās vides faktoru novērtējumu. Un visu to apkopojot stipro pušu, vājo pušu iespēju un draudu analīzē (turpmāk tekstā minēts – SVID analīze).
Pētāmais laika posms: 2006. gads līdz 2010. gada sākumam, izmantojot dažādus elektroniskos, sekundāros resursus. Tomēr, izmantojot šāda veida informācijas avotus, nācās sastapties ar pilnīgas informācijas iegūšanas problēmām. Grūtības sagādāja iegūt vajadzīgos datus.
1. UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE
SIA „Saldus Zeme II” izdod Saldus un Saldus novada iedzīvotājiem laikrakstu „Saldus Zeme”, kas ir novada lielākais un populārākais laikraksts. Laikraksts tiek iespiests Liepājā „Kurzemes Vārda tipogrāfijā” Radio ielā 19. Uzņēmuma redakcija atrodas Saldū, Lielā ielā 8. Laikraksts iznāk melnbalts otrdienās (8 lappuses), ceturtdienās (8 lappuses + TV un radio programma), krāsains sestdienās (12 lappuses). Vidējā tirāža 6000. Avīzes tehniskais raksturojums: lappuses augstums – 35,3 cm, apdrukas laukums - 875.4 cm2, mazākās reklāmas laukums – 10 cm2. Laikraksta mārketinga aktivitātes: atbalsta dažādus pasākumus „Saldus Bērnu un Jaunatnes Centrā”, ir sadarbība ar „Saldus kultūras namu” popularizējot pasākumus un atbalstot kino, piedāvā iespēju laikrakstā publicēt reklāmas un sludinājumus [5].
Tā kā laikraksts ir pastāvējis jau ilgāku laiku pirms tas pieder SIA „Saldus Zeme II”, tad interesanti šķiet izpētīt paša laikraksta vēsturi laika posmā no 1963. gada līdz mūsdienām:
• Laikraksts iznāk no 1963. gada 2. februāra. Toreiz avīzes nosaukums bija "Padomju Zeme";
• 1989. gadā laikraksts maina savu nosaukumu uz „Saldus Zeme”;
• 1991. gada 26. novembrī par „Saldus Zemes” izdevēju kļūst SIA „Saldus Zeme II”, līdz ar to laikraksts kļūst brīvs no jebkuras politiskās un administratīvās varas;
• Kopumā laikrakstam ir bijuši četri dažādu dizainu logo[5].
…
Avīzes "Saldus Zeme" tirgus izpēte. Studiju darba mērķis ir veikt tirgus izpēti SIA „Saldus Zeme II” laikrakstam. Veikt uzņēmuma iekšējās vides analīzi izpētot SIA „Saldus Zeme II” vēsturi, piedāvāto produktu, personālu un organizatorisko struktūru, kā arī nodrošinājumu ar finanšu resursiem. Veikt tiešas ietekmes ārējās vides faktoru novērtējumu aplūkojot pircējus, konkurentus, starpniekus, piegādātājus un kontaktauditorijas. Kā arī veikt SIA „Saldus Zeme II” netiešas ietekmes ārējās vides faktoru novērtējumu. Un visu to apkopojot stipro pušu, vājo pušu iespēju un draudu analīzē (turpmāk tekstā minēts – SVID analīze).
- Mazlietotu automašīnu tirgus izpēte
-
Tirgus izpēte SIA "Saldus Zeme II"
Research Papers20 Marketing, Advertising, Business, Management
- Tirgus izpēte SIA "Ūdens apgāds" produktam
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mazlietotu automašīnu tirgus izpēte
Research Papers for university12
-
Tirgus izpēte SIA "Ūdens apgāds" produktam
Research Papers for university23
-
Mārketinga vides un tirgus izpēte un analīze
Research Papers for university27
-
Sporta preču tirgus izpēte Liepājā
Research Papers for university12
Evaluated! -
AS "Hansabanka" tirgus izpēte
Research Papers for university11