Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:759466
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Tirgus izpēte-datu vākšana, apkopošana un faktu analizēšana, kas saistīta ar visiem tirgzinības aspektiem un īpašuma tiesību nodošanas (pārdošanas) problēmām.
Tirgzinības izpēte sadalās vairākās apakšgrupās.
1.1.Tirgus izpēte
Tirgus izpēte ietver sevī raksturīgāko tirgus iezīmju izpēti:
esošo un potenciālo patērētāju daudzumu, to atrašanās vieta;
tirgus struktūra, tirgus daļu sadales analīze starp firmām;
konkurentu salīdzināšana;
pircēju rīcības modeļa analīze.
1.2.Pārdošanas izpēte
Pārdošanas izpēte ir pārdošanas datu analīze. Lai to veiktu, ir jāatbild uz šādiem jautājumiem :
cik pārdots;
cik pārdevis konkurents;
kad visvairāk pērk (ziemā, vasarā, nedēļas sākumā, beigās, no rīta, pusdienlaikā, vakaros);
kā preces pārdošanu ietekmē iesaiņojuma krāsa, fasējuma lielums utt.;
kādi patronāžas motīvi visvairāk ietekmē.
Jautājumu loks un skaits ir atkarīgs no tā, ar kādu uzņēmējdarbības veidu nodarbojas firma. Svarīgi zināt arī firmas iekšējos rādītājus : izmaksas, kuras no tām pieaug straujāk, vai iespējama peļņa.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register