Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:189613
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.08.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Uzņēmuma apraksts    4
3.  Oriflame mārketinga vides analīze    6
3.1.  Iekšējās vides raksturojums    6
3.2.  Ārējās vides analīze    11
3.2.1.  Ārējā mikrovide    11
3.2.2.  Makrovides faktori    12
3.2.3.  Pieprasījums    17
3.2.4.  Konkurence    25
3.3.  Starpnieki    29
3.4.  Situācijas analīze (SVID)    30
4.  Secinājumi    33
5.  Priekšlikumi    33
6.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    34
Extract

Šo tematu „Oriflame tirgus izpēte” es izvēlējos, lai izzinātu likumsakarības starp analizējamo firmu un sabiedrības locekļiem- potenciālajiem pircējiem. Mans darbības mērķis ir izzināt tirgus lielumu, noteikt mērķa tirgu, apgrozījuma un noieta pieaugumu- to palielināšanas iespējas, firmas tirgus daļas palielināšanas iespējas, iepazīstināt ar produkciju un parādīt tās priekšrocības.
Šajā darbā izmantoti materiāli no ziņojumiem par Latvijas tautsaimniecības attīstību, valsts statistikas datiem, vispārējā un speciālās ekonomiskā literatūra, interneta resursi, Oriflame vēstneši un katalogi, kā arī aptaujas rezultāti.
Šī mērķa sasniegšanas uzdevumi ir:
Oriflame iekšējās un ārējās vides izpēte, pamatojoties uz literatūru un statistikas datiem, lai varētu noteikt potenciālās iespējas un draudus.
Demogrāfiskās situācijas raksturojums, lai analizētu patērētāju pieprasījumu un noteiktu atbilstošo mērķu grupu.
Valsts ekonomiskās situācija analīze, lai noteiktu iedzīvotāju maksātspēju.
Ģeogrāfiskās situācijas izpēte, lai noteiktu mērķa grupu.
SVID analīze, nosakot, uzņēmuma un izvēlētās produkcijas potenciālās tirgus iespējas.

Šajā darbā izmantotas statistikas salīdzināšanas metodes, grupēšana, tabulas un grafiskās metodes.
Dotā darba apjoma ierobežojumu dēļ, nav iespējams pietiekami dziļi izpētīt ar problēmu saistītos jautājumus. Darbā tiek analizēti rādītāji par ekonomisko darbību laika posmā no 2002-2005. gadam. Ņemot vērā plašo produkcijas klāstu un laika un apjoma ierobežojumus, es izskatīšu tikai atsevišķu daļu no plašā preču klāsta. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register