Ievads
Mārketings ir viens no vadības veidiem un ietekmē darbības un tirdzniecības paplašināšanos, pētot patērētāju vajadzības un apmierinot tās. Tas savieno savā starpā ražošanas un preču vai pakalpojumu realizācijas iespējas ar nolūku pārdot tos pircējam.
Mārketinga robežās tiek izstrādāta un pielietota uz tirgus un pietērētāju pieprasījumu ietekmējošo faktoru sistēma, ar nolūku gūt lielāku peļņu, apmierinot maksimālo pircēju vajadzību skaitu.
Mūsdienās, tirgus ekonomikas apstākļos, uzņēmumiem, tirgus piesātinājuma procesā, ir jāpielieto mārketinga metodes, citādi tie zaudēs savu pozīciju tirgū, un bankrotēs.
Tāpēc ļoti būtiski uzņēmumiem ir segmentēt tirgu, lai noskaidrotu kurā virzienā tam jāvirza savi spēki.
Autora darba mērķis ir noskaidrot kā tirgu ir segmentējis uzņēmums SIA „X”
Darba uzdevumi:
1.Izpētīt un apkopot teorētisko materiālu par produktu segmentēšanu;
2.Iegūtās teorētiskās zināšanas pielietot novērtējot SIA „X” produktu segmentēšanas vērtēšanā.
Uzdevuma risināšanai autore izmantos pieejamo teorētisko materiālu un praktiskā darba veikšanai izmantos novērojumus atrodoties SIA „X”.
Darba ierobežojums ir uzņēmuma neatklātā informācija.…