Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:758719
 
Evaluation:
Published: 14.09.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Tirgus segmentēšanas būtība un mērķi    4
2.  Tirgus segmentēšanas principi un raksturlielumi    7
2.1.  Tirgus segmentēšanas metodes    9
2.2.  Tirgus segmentēšanas efektivitātes principi    13
3.  Uzņēmuma „G” darbības raksturojums    15
4.  Tirgus segmentēšana uzņēmumā „G”    17
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras saraksts    26
Extract

Izejot ar preci jebkurā tirgū – patēriņa vai industriālajā -, ražotājam jāsaprot, ka viņš nevar apkalpot visus pircējus pat tad, ja to ļautu viņa ražošanas jaudas, jo pircējs šo preci izlieto dažādi, bet galvenais – to iegādājas dažādu iemeslu dēļ. Tāpēc tirgu sadala vairākās pircēju grupās – segmentos.
Tirgus segmentu var noteikt ar dažādām metodēm, bet būtība vienmēr ir viena un tā pati – īpašā veidā izcelt kādu grupu ar kopīgām iezīmēm, ko jāprot ieraudzīt un novērtēt. Pēc tam notiek viena vai dažu izraudzīto segmentu vērtēšana un atlase, preces nostiprināšanās attiecīgajā tirgus segmentā, mārketinga pasākumu detalizēcija un attīstība.
Produkta grupēšana tiek veikta, ņemot vērā to, kas, kā un kur to lieto. Līdzīga pielietojuma produktus var var vēl apvienot grupās, ņemot vērā to kvalitāti un cenu. Tirgu var segmentēt atbilstoši patērētāju vecumam, dzimumam, ģeogrāfiskajam izvietojumam un citiem faktoriem.
Tirgus segmentācijai ir arī trūkumi. Orientējoties tikai uz vienu segmentu, var palikt neievēroti un neinformēti potenciālie pircēji citā segmentā.
Katram uzņēmumam ir svarīgi izvērtēt, kas ir nozīmīgāks tieši viņa produkcijas realizēšanai. Jo no tā, cik pareizi būs izvēlēts produkcijas segments, ir atkarīga uzņēmuma spēja izturēt konkurences cīņā.
Pircējam ik uz soļa pastāv izvēles iespējas, un tieši viņš izlemj kā tērēt savu naudu. Līdz ar to pircēji kļūst par uzņēmuma nākotnes noteicējiem. Mārketings ir vienīgais instruments, kas piesaista uzņēmumam pircējus un padara tos lojālus. Tieši tāpēc uzņēmuma panākumi ir atkarīgi no tā, kā tas ir organizēts un cik veiksmīgas ir izvēlētās mārketinga aktivitātes. Un tirgus segmentēšana ir viena no svarīgākajām jomām veiksmīgas uzņēmējdarbības realizēšnā.
Darba mērķis ir rezultātu uzlabošana ne – banku klientu sektorā uzņēmumuā „G”.
Šī darba veikšanai izmantoju interviju un novērojumus uzņēmumā “G”. Kopumā izpēte notika nepilna gada laikā 2004.gadā. Šis laika posms ir pietiekam novērojuma veikšanai, jo šajā laikā varēja redzēt gan reālo uzņēmuma darbību, gan iepazīties ar iepriekšējo gadu rezultātiem, sekot izmaiņām un novērot trūkumus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1136491
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register