Research Papers
Business and Law
Economics
Topošā biznesa inkubatora mērķauditoriju izpēte pēc sadar...-
Topošā biznesa inkubatora mērķauditoriju izpēte pēc sadarbības un konkurences aspektiem
Nr. | Chapter | Page. |
Rezumējums | 3 | |
Abstract | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Biznesa inkubatori un to nozīme reģionu attīstības kontekstā | 8 |
1.1. | Biznesa inkubatora koncepts | 8 |
1.2. | Biznesa inkubatora mērķauditorijas | 8 |
1.3. | Inkubatoru priekšrocības un nozīme reģionu attīstībā | 9 |
2. | Topošais biznesa inkubators un tā mērķauditorijas | 11 |
3. | Konkurence un sadarbība | 13 |
3.1. | Konkurences un sadarbības definīcijas | 13 |
3.2. | Pašvaldību konkurence un sadarbība | 13 |
3.3. | Konkurence un sadarbība industriālos klasteros | 16 |
3.3.1. | Klasteri un konkurences un sadarbības apstākļi tajos | 16 |
3.3.2. | Teorijas par konkurenci un sadarbību klasteros | 17 |
4. | Metode | 20 |
5. | Rezultāti un diskusija | 21 |
5.1. | Bankas kā potenciālā biznesa inkubatora mērķauditorija | 21 |
5.2. | Pašvaldības kā potenciālā biznesa inkubatora mērķauditorija | 24 |
6. | Secinājumi | 30 |
Nobeigums | 32 | |
Literatūras saraksts | 33 | |
Pielikumi | 37 |
6.SECINĀJUMI
1. Pusei no banku pārstāvjiem nav pilnīgas izpratnes par to, kas ir biznesa inkubators, tādēļ, uzsākot darbu ar šo mērķauditoriju, nepieciešama banku filiāļu informēšana par biznesa inkubatora funkcijām, lomu un tā sniegtajām iespējām inkubatora atbalstītājiem.
2. Puse banku ir gatava sadarboties ar biznesa inkubatora virzītājiem, bet apmēram puse sadarbības iespējas apsvērs tad, ja šīm banku filiālēm tiks detalizēti paskaidrots biznesa inkubatora koncepts un izskaidrotas sadarbības sniegtās iespējas un labumi.
3. Bankas ir gatavas inkubatoru atbalstīt vairāk intelektuāli, kā arī piedāvājot izdevīgākus banku pakalpojumus inkubatora klientiem, taču tās nav ieinteresētas inkubatoram līdzekļus sponsorēt.
4. Inkubatora virzītājiem, strādājot ar banku piesaistīšanu ieteicams ņemt vērā iespējamos ieguvumus un riskus, kurus bankas saskata sadarbojoties ar inkubatoru.
5. Bankas nevēlas riskēt ar savu prestižu, klientu skaitu un finansēm, par risku uzskatāma inkubatora virzītāju neprofesionalitāte, kā arī negodīga konkurence. Tādējādi, lai sasniegtu šo mērķauditoriju, inkubatora virzītājiem jāizskaidro bankām inkubatora darbības mērķi, iespējamie sadarbības riski un iespējamās to novēršanas metodes.
6. Banku savstarpējai konkurencei nav noteicošā loma attiecībā uz sadarbības veidošanu ar inkubatora virzītājiem kopā ar konkurentiem, jo bankām ir pieredze savstarpējas sadarbības veidošanā un tās konkurenci neuzskata par ierobežojošu faktoru sadarbībā ar inkubatoru.
7. Pašvaldībām vai nu trūkst informācijas par klasteru veidošanu, vai arī tās neapsver iespēju veidot klasterus, lai attīstītu iedzīvotāju dzīves kvalitāti pilsētā un stiprinātu konkurētspēju ar citiem reģioniem.
8. Uzsākot darbu ar mērķauditoriju, ko veido Vidzemes plānošanas reģiona pašvaldības, nepieciešams tās informēt par sadarbības un tīklu veidošanas iespējām, kā arī iesaistīto pilsētu ieguvumiem no apvienošanās klasterī.
9. Galvenie iemesli, kādēļ pašvaldības nevēlas sadarboties ar inkubatoru Cēsīs, ir attālums, nepilnīga informācija par inkubatora mērķiem un darbības fokusu, kā arī primārā uzmanības pievēršana inkubatora attīstībai savā pilsētā.
…
Topošā biznesa inkubatora mērķauditoriju - iespējamo atbalstītāju – izpēte pēc sadarbības un konkurences aspektiem Rezumējums 3 Abstract 4 Ievads 5 1. Biznesa inkubatori un to nozīme reģionu attīstības kontekstā 8 1.1. Biznesa inkubatora koncepts 8 1.2. Biznesa inkubatora mērķauditorijas 8 1.3. Inkubatoru priekšrocības un nozīme reģionu attīstībā 9 2. Topošais biznesa inkubators un tā mērķauditorijas 11 3. Konkurence un sadarbība 13 3.1. Konkurences un sadarbības definīcijas 13 3.2. Pašvaldību konkurence un sadarbība 13 3.3. Konkurence un sadarbība industriālos klasteros 16 3.3.1. Klasteri un konkurences un sadarbības apstākļi tajos 16 3.3.2. Teorijas par konkurenci un sadarbību klasteros 17 4. Metode 20 5. Rezultāti un diskusija 21 5.1. Bankas kā potenciālā biznesa inkubatora mērķauditorija 21 5.2. Pašvaldības kā potenciālā biznesa inkubatora mērķauditorija 24 6. Secinājumi 30 Nobeigums 32 Literatūras saraksts 33 Pielikumi 37
- Organizatoriski - tiesiskās ārzonu biznesa formas
-
Telemedicīnas biznesa projekts
Research Papers52 Business, Marketing, Advertising, Economics
- Topošā biznesa inkubatora mērķauditoriju izpēte pēc sadarbības un konkurences aspektiem
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Organizatoriski - tiesiskās ārzonu biznesa formas
Research Papers for university33
-
Telemedicīnas biznesa projekts
Research Papers for university52
-
Biznesa plāns - uzņēmuma attīstības perspektīvu atspoguļotājs
Research Papers for university46
-
"Patērētājs un tā loma ekonomikā" mācīšana biznesa ekonomisko pamatu stundās
Research Papers for university60
-
Biznesa ideja un iesniedzamie dokumenti uzņēmuma reģistrēšanai Uzņēmumu Reģistrā
Research Papers for university17